شکست خانگی مس و صعود تراکتور سازی

۱۶م دیماه ،

تراکتورسازان با این پیروزی موفق شدند جای فولاد را در جدول رده بندی بگیرند.

ممتازنیوز: تراکتورسازان با این پیروزی موفق شدند جای فولاد را در جدول رده بندی بگیرند.

در ادامه هفت بیستم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها تراکتورسازان به مصاف مس کرمان رفتند که موفق شدند این تیم رادر خانه اش شکست دهند.

در این دیدار که هم زمان با دو دیدار آلومینیوم،نفت تهران و سایپا،فولاد برگزار شد تبریزی ها شکست سنگینی را به شاگردان بوناچیچ تحمیل کردند.لوکا که آمده بود تا مس را از وضعیت بغرنجی که دارد نجات بدهد در دومین بازی که روی نیمکت این تیم نشست نتیجه ای بهتر از شکست سه بر یک به دست نیاورد.سید مهدی سید صالحی(در دقایق ۱۶ و ۳۵)و جواد کاظمیان در دقیقه(۵۳ برای تراکتوری ها گلزنی کردند.تک گل تیم مس را هم مهرداد کریمیان (در دقیقه۲۰)به ثمر رساند.

با این پیروزی تراکتورسازان ۳۵ امتیازی شدند به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند.در دیگر بازی امروز که بین تیم های سایپا و فولاد برگزار شد دو تیم در پایان نود دقیقه به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.شاگردان حسین فرکی که تا پیش از این بازی در رده دوم جدول رده بندی بودند با این تساوی یک پله سقوط کردند و به رتبه سوم رسیدند.

سایپایی ها هم ۲۸ امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به مس در رده هشتم جدول قرار بگیرند. جونیور تورتا(در دقیقه ۱۳)برای سایپا و مهدی نوری (در دقیقه ۱۷)برای فولاد گلزنی کردند.

در دیگر بازی همزمان امروز شاگردان اکبر میثاقیان از شاگردان منصور ابراهیم زاده پذیرایی کردند که این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.این اتفاق در حالی افتاد که حتی تقسیم امتیازات هم تاثیری در جابجایی رتبه تیم ها در جدول رده بندی نداشت.نفتی ها ۲۷ امتیازی شدند اما همچنان در همان رده دهم جدول قرار دارند.هرمزگانی ها هم با کسب این یک امتیاز نتواستند از رده چهاردهم جدول خودشان را بالا بکشند.

خبرآنلاین

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.