شکست خانگی ناپولی در آخرین بازی هفته هفدهم

۲۷م آذر ،

ناپولی در آخرین بازی هفته هفدهم با نتیجه سه بر دو مقابل بولونیا تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) هفته هفدهم رقابت های سری A با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن تیم ناپولی با نتیجه سه بر دو مغلوب بولونیا شد و شانس رسیدن به رده دوم جدول رده بندی را از دست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ناپولی برگزار شد ابتدا مانوئل گابیادینی برای بولونیا در دقیقه ۱۰ موفق به گلزنی شد و نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان ناپولی که در مقابل هواداران خودی بازی می کردند آغاز بهتری داشتند و در دقیقه ۵۰ گل تساوی را توسط الساندرو گامبرینی به ثمر رساندند.

بازیکنان میزبان با وجود گل تساوی به حملات خود ادامه دادند و ۲۰ دقیقه بعد کاوانی مهاجم اروگوئه ای فیروزه ای پوشان گل دوم را به ثمر رساند و برای اولین بار در این دیدار تیمش را پیش انداخت اما این پایان کار نبود و بولونیا دو بار در دقایق ۸۶ و ۸۹ به ترتیب توسط کونه و دانیله پورتانوفا به گل رسید و سه امتیاز حساس خارج خانه را به دست آورد.

ناپولی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماند و نتوانست با توجه به شکست اینتر مقابل لاتزیو به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

در جدول رده بندی یوونتوس با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و تیم های اینتر و ناپولی به ترتیب با ۳۴ و ۳۳ امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

هفته هجدهم جمعه با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد که در مهمترین آنها یوونتوس در ورزشگاه خانگی کالیاری به مصاف این تیم می رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.