شکست دراماتیک یوونتوس در یک قدمی فینال

۱۱ام بهمن ،

تیم فوتبال لاتزیو بامداد چهارشنبه با حذف تیم یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی باشگاههای ایتالیا را کسب کرد.

به گزارش ممتازنیوز، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا تیم لاتزیو که در بازی رفت مقابل  یوونتوس به تساوی ۱-۱ رسیده بود، در ورزشگاه المپیک رم موفق شد در ثانیه های پایانی ۲-۱ به پیروزی رسیده و راهی فینال شود. نمودار کامل و نتایج جام حذفی ایتالیا(coppa italia) را در اینجا ببینید.

در این دیدار پر برخورد که ۸ کارت زرد داشت ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۵۳ توسط آلوارو گونزالس مهاجم آرژانتینی به گل رسید اما ویدال در دقیقه ۹۲ یوونتوس را از شکست نجات داد و بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه بازی به وقتهای اضافی کشیده می شد اما یک دقیقه بعد از گل یوونتوس، سرجیو فلوکاری در دقیقه ۹۳ لاتزیو را به یک برد شیرین رساند و با یک ضربه سر برای تیم لاتزیو گل زد.

اندکی بعد سباستین جووینکو موقعیتی عالی داشت که فدریکو مارکتی دروازه بان لاتزیو توپ را برگرداند و کلودیو مارکیزیو در موقعیتی عالی و در حالی که مارکتی در سوی دیگری بود توپ را به خارج زد! یوونتوس در ادامه ۶ دقیقه وقت تلف‌شده (که به سبب مصدومیت هرنانس منظور شده بود) نتوانست کاری بکند تا لاتزیو در یک بازی دراماتیک با حساب ۲-۱ به برتری برسد و راهی فینال شود. این اولین برد لاتزیو در ده دیدار اخیر مقابل یوونتوس بود.

تیم لاتزیو در بازی فینال با برنده تیم های آاس رم و اینترمیلان پیکار خواهد کرد. در بازی رفت دیدار رم و اینتر ، تیم رم با حساب ۲-۱ به برتری رسیده است. دیدار برگشت چهارشنبه شب در شهر میلان برگزار خواهد شد تا حریف لاتزیو معرفی شود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.