شکست سپاهان مقابل الاهلی امارات/ پایانی تلخ برای طلایی پوشان در سال ۹۲

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سپاهانی ها با شکست مقابل الاهلی امارات سال ۹۲ را به پایان رساندند.

به گزارش ممتاز؛هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا؛سپاهان در خانه اش میزبان الاهلی  امارات بود.شاگردان کرانچار میزبان بودند و طبیعی بود که در ابتدای بازی اماراتی ها را تحت فشار قرار دهند.توپ و میدان کاملا در اختیار طلایی پوشان بود و آنها یکی دو موقعیت خوب را هم از دست دادند.فشار این حملات تا اندازه ای بود که سپاهانی ها در دقیقه ۲۰ به گل رسیدند  اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.صحنه ای کاملا مشکوک که به نظر می رسد داور در آفساید اعلام کردن آن اشتباه کرده است.

پس از این صحنه بود که بازی متعادل شده و توپ بیشتر در میانه های میدان جریان داشت.تا اینکه بر خلاف جریان بازی بازیکنان الاهلی روی شوت زیبایی که احمد خلیل به ثمر رساند یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند.بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان الاهلی کاملا حالت تدافعی به خودشان گرفته بودند.آنها از هر فرصتی که گیرشان می آمد استفاده می کردند و خودشان را به زمین می زدند.حربه آنها وقت تلف کردن بود.طوری که داور کره ای بازی پس از چند بار تذکر به بازیکنان این تیم سرانجام مجبور شد دروازه بان این تیم را با کارت زرد جریمه کند.

بازیکنان الاهلی دست بردار نبودند.آنها زمان زیادی را تلف می کردند و با همین روش سعی داشتند تا روی اعصاب سپاهانی ها تلنگر بزنند.سپاهانی ها حلقه محاصره را تنگ تر کرده بودند اما بی گدار به آب می زدند.مدافعام الاهلی دست پاچه شده بودند و بهترین راه کار آنها پس از هر حمله سپاهان زدن زیر توپ بود.هم زمان در حال گذر بود و هم موقعیت های سپاهان یکی پس از دیگری از دست می رفت.

کرانچار سرانجام در دقیقه ۶۹ یک تعویض انجام داد.او حمودی را بیرون کشید و به جای او ” ون دیک “را وارد زمین کرد. بازیکنی که ۴ دقیقه پس از حضورش در زمین توانست با یک چرخش و زیبایی هر چه تمام تر دروازه اماراتی ها را باز کند.حق سپاهان در این بازی بیشتر از یک گل بود.حضور “ون دیک”در زمین ریتم بازی را تغییر داده بود.تعویض طلایی کرانچار به شدت مدافعان الاهلی را آزار داده بود.بازی آنقدر هیجان داشت که تماشاگران سپاهان را وادار کرده بود تا ایستاده مسابقه را تماشا کنند.آنها یک لحظه آرام و قرار نداشتند.سپاهان حمله می کرد و باید گفت که اماراتی ها حرفی برای گفتن نداشتند.

دقایق به تندی می گذشت و بازیکنان سپاهان همچنان تشنه بودند،تشنه رسیدن به گل.در دقیقه ۸۲ و روی یک اشتباه نزدیک بود که دروازه سپاهانی ها برای بار دوم باز شود اما داور خطا روی رحمان احمدی را اعلام کرد تا هواداران این تیم نفس راحتی بکشند.

در همین شرایط  باز هم بازیکنان الاهلی خودشان را زمین می زدند.اعتراض بازیکنان سپاهان هم چندان فایده ای نداشت و داور کره ای مراعات زیادی می کرد.در دقیقه ۸۹ نویدکیا ارسال زیبایی را روی دروازه انجام داد که ” ون دیک ” نتوانست به خوبی ازاین موقعیت استفاده کند و توپ را به بیرون از زمین فرستاد.

بازیکنان الاهلی آنقدر وقت تلف کرده بودند که داور مجبور شد ۵ دقیقه وقت تلف شده را اعلام کند.قرمز پوشان الاهلی به همین تساوی راضی بودند و هر بار که توپ دستشان می آمد با بردن آن به کناره های زمین،وقت را می کشند.در دقیقه ۹۴ ” ون دیک ” موقعیتی طلایی را در محوطه شش قدم از دست داد تا آه از نهاد همه بلند شود.در ثانیه آخر بازی بازیکنان الاهلی که از جلو کشیدن بازیکنان سپاهان استفاده کرده بودند یک گل زیبا را توسط وارد دروازه رحمان احمدی کردند تا سال ۹۲ به تلخی برای طلایی پوشان به پایان برسد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.