شکست عجیب آلمان برابر مقدونیه و پیروزی انگلیس، فرانسه و ایتالیا

تیم ملی فوتبال انگلیس در حساس ترین دیدار پنجشنبه شب انتخابی جام جهانی برابر لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش ممتازنیوز، هفته سوم از رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها انگلیس در خانه به دیدار لهستان رفت. روبرت لواندوفسکی برترین بازیکن جهان از سوی فیفا به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده بود.

شاگردان گرت ساوت گیت در ابتدا با گل هری کین از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتادند و در ادامه چندین موقعیت گلزنی نیز داشتند تا اختلاف را بیشتر کنند ولی لهستان توانست در شروع نیمه دوم با اولین شوت در چارچوب خود به گل برسد. یاکوب مودر در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و هری مگوایر مدافع پیش تاخته در دقیقه ۸۵ توانست گل دوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک میزبان خاتمه یابد و ۳ امتیاز خانگی این دیدار به شاگردان ساوت گیت تعلق گیرد.

آلمان در خانه در دیداری عجیب برابر مقدونیه شمالی ۲ بر یک باخت تا این تیم بعد از ارمنستان و مقدونیه شمالی در رده سوم گروه خود قرار گیرد و موقعیت ژرمن ها برای صعود به جام جهانی سخت شود.

تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جهان نیز توانست با یک گل بوسنی را از پیش روی بردارد. آنتوان گریزمان تنها گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا فرانسه در گروه خود ۷ امتیازی شود.

تابلوی نتایج

ارمنستان ۳ – رومانی ۲

آلمان ۱ – مقدونیه شمالی ۲

لیختن اشتاین ۱ – ایسلند ۴

انگلیس ۲ – لهستان ۱

آندورا ۱ – مجارستان ۴

اتریش ۰ – دانمارک ۴

اسکاتلند ۴ – جزایر فارو ۰

اوکراین ۱ – قزاقستان ۱

بوسنی ۰ – فرانسه ۱

لیتوانی ۰ – ایتالیا ۲

ایرلندشمالی ۰ – بلغارستان ۰

یونان ۱ – گرجستان ۱

سوئیس ۳ – فنلاند ۲

سوئد ۱ – استونی ۰

اسپانیا ۳ – کوزوو  ۱

به این ترتیب رقابت های ملی در فوتبال اروپا فعلا متوقف شد و از این هفته بار دیگر رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا از سر گرفته می شود و حساس‌ترین دور رقابت های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

هفته چهارم این مرحله از رقابت ها ۶ ماه دیگر بعد از رقابت های یورو ۲۰۲۰ و لیگ ملت های اروپا برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.