شکست مانور خاورمیانه بار دیگر پازل ایران‌هراسی را در هم می‌ریزد

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: تعطیلی سفارت کانادا، تحریم‌های مجدد و مانور خاورمیانه از قطعات پازلی هستند که شکست پروژه ایران‌هراسی و حذف محوریت ایران در جهان کنونی را تکمیل می‌کنند.

مصطفی حضوری معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور خاورمیانه در خلیج فارس با حضور آمریکا اظهار داشت: صف‌آرایی دشمنان مقابل ایران به دلیل شرایط حساس منطقه، برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس جنبش عدم تعهد و  سیاست‌های ضد استکباری ایران است.
 
وی با اشاره به سخنان قاطع مقام معظم رهبری در اجلاس سران در تهران و شکست غرب گفت: تعطیلی سفارت کانادا، تحریم‌های مجدد و مانور خاورمیانه از قطعات پازلی هستند که پروژه ایران هراسی و حذف محوریت ایران در جهان کنونی را تکمیل می‌کند.
 
حضوری با تاکید بر اینکه غرب به دنبال ایجاد یک کمربند فشار بر ایران است تصریح کرد: آمریکا با جلوگیری از فروش نفت، تحریم‌های به ظاهر فلج کننده اقتصادایران و فشارهای دیپلماتیکی در صدد حذف و انحراف اذهان عمومی از کشور صلح‌طلبی به نام ایران هستند.  
 
وی با اشاره به صف‌آرایی دشمنان مقابل ایران بیان کرد: ایران مقابل هرگونه تهدیدی ایستادگی کرده نه تنها در منطقه خلیج فارس بلکه در مرزهای لبنان و سوریه نیز از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در پایان با توجه به توانمندی‌های بسیار بالای نظام جمهوری اسلامی در مسائل امنیتی و دفاعی، خاطر نشان کرد: هجمه و حملات صورت گرفته هیچ‌گونه تهدیدی علیه ایران محسوب نشده و کشور ایران مقابل هرگونه تهدیدات و حملات ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.