شکست میزبانها در آغاز مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا

۲۵ام بهمن ،

85-6.JPG

دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیمهای میزبان برابر مهمانان خود به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در یکی از حساس ترین بازیها تیم یوونتوس توانست در اسکاتلند به یک برد نوبرانه دست یابد و سلتیک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. در این دیدار آلساندرو ماتری در دقیقه ۳ ، کلودیو مارکیزیو ۷۷ و میرکو ووچینیچ ۸۳ برای بیانکونری گل زدند.

هر چند در نیمه اول سلتیک شانسهای گلزنی بسیاری داشت که هیچ یک از این شانس ها به گل تبدیل نشد. سفید و سبزهای اسکاتلند که از تشویق پرشور هواداران خود در این دیدار سود می بردند در نیمه دوم هم هر چقدر به دروازه یوونتوس حمله کردند نتوانستند قفل دروازه بوفون را باز کنند تا اینکه در دقیقه ۷۷ مارکیزیو تیر خلاص را بر پیکر سلتیک وارد کرد. در ادامه افه آمبروس مدافع پراشتباه سلتیک در این دیدار روز بد خودش را تکمیل کرد و توپ را به بازیکنان یووه داد تا ووچینیچ در دقیقه ۸۳ کار را برای سلتیک در همین بازی رفت تمام کند. آمبروس روی گل اول یوونتوس نیز در این دیدار اشتباه مرگبار داشت. شاگردان کونته با کسب این نتیجه تقریبا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند.

در دیگر دیدار این مرحله پاری سن ژرمن در اسپانیا دست به کار بزرگی زد و والنسیا را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت. در این دیدار ازگوئل لاوزی ۱۰ و خاویر پاستوره ۴۳ برای شاگردان آنچلوتی گل زدند و عادل رمی ۹۰ برای والنسیا گل زدند تا این تیم به بازی برگشت امیدوار باشد. در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه ۹۰ از زمین اخراج شد تا بازی برگشت را از دست بدهد. به این ترتیب تیم های مهمان در شب اول از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میزبانان خود به پیروزیهای جالب توجه دست پیدا کردند.

در ادامه بازی های این مرحله امشب (چهارشنبه) دو بازی برگزار می گردد که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچستر یونایتد است و شاختار دونتسک به مصاف بوروسیا دورتموند می رود.

نتایج

سلتیک ۰ – یوونتوس ۳

آلساندرو ماتری۳، کلودیو مارکیزیو ۷۷، میرکو ووچینیچ ۸۳

والنسیا ۱- پاریسن ژرمن ۲

ازگوئل لاوزی ۱۰، خاویر پاستوره ۴۳

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.