شکست نوجوانان ایران مقابل فنلاند

۲۱م دیماه ،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های جام جهانی کوچک روسیه از ساعت ۱۳:۴۵ به مصاف فنلاند رفت.

ایران بازی را خوب و هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای مسابقه امیرمحمد مظلوم می توانست ایران را جلو بیندازد اما ضربه او راه به جایی نبرد. چند دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر از جناح چپ توپ روی خط دروازه فنلاند برگشت داده شد تا نوجوانان کشورمان دومین موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست بدهند.

پس از این فنلاند حملاتش را از مرکز زمین آغاز کرد و برای ضد حملات برنامه ریزی داشت که در این راه به دو موقعیت تک به تک رسید که عملکرد فوق العاده مهدی امینی مانع از گلزنی آن ها شد. در نیمه اول محمد بازاج می توانست در دقیقه ۲۲ دروازه فنلاند را باز کند اما شوت او را دروازه بان فنلاند کنترل کرد.

مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فنلاند بازی فوق العاده متفاوتی را به نمایش گذاشت و حملاتش از زمین و هوا سبب شد تا تیم ایران عقب بکشد. روی یکی از حملات در دقیقه ۶۰ ایران گل اول را دریافت کرد. تعویض های علی دوستی مهر سبب شد تا ایران جلو بکشد و بازی بهتری را نسبت به فنلاند ارائه کند. در دقیقه ۸۴ اما یک ضدحمله سبب شد که ایران گل دوم را روی یک موقعیت تک به تک دریافت کند.

پس از این ایران سراسر حمله شد و در دقیقه ۸۹ روی یک ضربه ایستگاهی گل اول ایران را سعید عزت اللهی که نمایش خوبی داشت به ثمر رساند. ایران پس از گل باز هم موقعیت داشت و در دقیقه ۹۲ مسابقه داور بازی خطای پنالتی روی سیدمجید حسینی را نگرفت تا همه نسبت به حرکت داور اعتراض کنند. ایران در نیمه دوم سه ضربه ایستگاهی نصیبش شد که سیدمجید حسینی آنها را به خوبی زد اما دروازه بان چالاک فنلاند توپ ها را به کرنر فرستاد.

بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود فنلاند به پایان رسید تا این فنلاند باشد که به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها صعود کند. آنها با ۹ امتیاز در صدر گروه قرار گرفتند و منتظر می باشند تا امشب تیم چهارم مرحله نیمه نهایی جام جهانی کوچک معرفی شود. در گروه چهارم ایتالیا و بلژیک و سن پترزبورگ هر سه شانس اول شدن و صعود به مرحله نیمه نهایی را دارند اما شانس ایتالیا بیشتر از سایرین است.

از ایران محمد بازاج در دقیقه ۱۳ ، امیرمحمد مظلوم دردقیقه ۷۴ و سعید عزت اللهی در دقیقه ۹۰ اخطار گرفتند تا ایران در بازی مرحله بعدش که برای رسیدن به مقام پنجم تا هشتم است محمد بازاج و سعید عزت اللهی را در اختیار نداشته باشد.

ایران در این  مسابقه با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، علی قاسمی(محمدرضا کاوه در دقیقه ۸۶)، مصطفی هاشمی، محمد بازاج(حسین مهربان در دقیقه ۷۰)، سعید عزت اللهی، محمدرضا شیرزادی(آرمین سبحانی در دقیقه ۴۳)، علی قلی زاده، امیر محمد مظلوم، حسین شعبانی (یوسف سیدی در دقیقه ۴۶)به میدان رفت.

تیم ملی نوجوانان ایران با کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه برای مشخص شدن تیم های پنجم تا هشتم در مرحله بعد به مصاف حریفان می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.