شکوری: گلزنی مقابل سایپا به خودم نچسبید/ در آسیا برعکس نتیجه می‌گیریم

در گفت و گو با برنا

مدافع چپ پرسپولیس گفت: به رغم آنکه پس از مدت ها توانسته بودم گلزنی کنم، اما گل به سایپا اصلاً برای خودم لذتی نداشت.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص دیدار با سایپا اظهار داشت: با دو گلی که در ابتدای مسابقه خوردیم، تمرکزمان را بهم ریخت و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. پس از ۱۰ نفره شدن هم هر کاری که می شد، انجام دادیم، اما شرمنده هواداران شدیم و شکست خوردیم.

وی افزود: تغییرات در دفاع تیم بسیار زیاد است. همچنین در لیگ بدشانس هم هستیم و به همین دلایل نمی توانیتم نتیجه لازم را بگیریم.

او درباره بی انگیزه بودن سرخپوشان در مسابقات داخلی گفت: به شخصه با توجه به اینکه مقابل تیم سابقم بازی می کردم، خیلی انگیزه داشتم. ما در لیگ قهرمانان آسیا بهتر نتیجه گرفته ایم و متاسفانه در دو رقابتی که حضور داریم، برعکس نتیجه می گیریم. به هر حال امیدوارم مقابل الهلال با حضور پرشور تماشاگران بتوانیم پیروز شویم و دیگر شرمنده نباشیم.

شکوری که دیروز گل نخست تیمش را نیز به ثمر رساند، در این باره گفت: خیلی گل نمی زدم، اما فکر می کنم شوت زیبایی زدم. البته این گل اصلاً به خودم نچسبید. کاش گل نمی زدم، اما پیروزی می شدیم. جایگاه پرسپولیس اینجا نیستو معتقدم در نتیجه گیری بد عمل کرده ایم.

مدافع سرخپوشان درباره لیست مازاد تیم عنوان کرد: این حق دنیزلی است که بازیکنی را که می پسندد، در تیم نگه دارد. معتقدم او مربی حرفه ای است و برای آنکه روحیه بازیکنانش تضعیف نشود، پیش از پایان فصل نامی از نفرات مازاد نمی برد. من هم خوب تمرین می کنم تا اگر دنیزلی خواهان ماندنم شد، بتواند به پرسپولیس و هوادارانش خدمت کنم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.