شکوهی: آلبوم تازهم در ادامه ˝مدارا˝ منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت‌وگو با هنرآنلاین عنوان شد

خواننده جوان پاپ کشورمان از انتشار یافتن آلبوم تازه خود پیش از محرم و صفر خبر داد و گفت: تلاش من و تمامی عوامل آلبوم این است که آلبوم تازه قبل از محرم و صفر منتشر شود و به دست علاقه‌مندان برسد.

شهرام شکوهی؛ خواننده پاپ در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنر آنلاین با اعلام خبر انتشار یافتن آلبوم دوم خود پیش ار محرم و صفر سال ۹۲ گفت: این آلبوم که هنوز عنوان مشخصی ندارد، دارای ۱۰ تا ۱۴ قطعه موسیقی است و در ادامه آلبوم «مدارا» ساخته شده است. ملودی های آن نیز ایرانی تر بوده ولی با فرم ملودی های آلبوم قبلی و ساختار و هویت آلبوم قبلی ام شکل گرفته اند که سبک و ساختار کلی آن را حفظ کرده اند.

شکوهی با اشاره به اینکه تمام آهنگ‌های آلبوم را شخصا ساخته است؛ گفت: تنظیم قطعات را به تنظیم کننده‌های آلبوم قبلی، میلاد ترابی و حسین کاشانیان سپرده ام و احتمالا از حضور رضا تاجبخش و گرشا رضایی که رهبر ارکسترم در کنسرتهاست، نیز در این بخش استفاده کنم. همچنین ترانه های آلبوم تازه را دوستان ترانه سرایی که در آلبوم قبلی با من همکاری کرده بودند به عهده دارند . علی بحرینی، محمد کاظمی و مهدیه عرب تیم ترانه سرایان آلبوم را تشکیل می دهند.

خواننده «مدارا»خاطر نشان کرد: این آلبوم هم اکنون مجوز ترانه هایش را از وزارت ارشاد دریافت کرده است و در مرحله اخذ مجوز موسیقی است تا مرحله تازهتری را برای ورود به بازار موسیقی پیش گیرد.

شهرام شکوهی در پاسخ به اینکه چرا در آلبوم تازه از عوامل تازه همکاری نگرفته است، گفت: هیچ آدم عاقلی دست به ترکیب تیم برنده نمی زند. تیم مدارا تیم برنده ای بود و سعی کردم آن را زنده نگه دارم. آن فضا برای من فضای خوب و موفقی بود که باید برای نگه داشتم آن تلاش می کردم. البته ناگفته نماند که تغییراتی هم در کلیت کار ایجاد شده است ولی در کل باید بگویم که ساختار اصلی دست نخورده مانده است که با شنیدن آلبومم توی ذوق مخاطبم نخورد.

وی افزود: هدفم از انتشار یافتن آلبوم برقرار کردن ارتباط با مردم بوده است اگر نه نیازی به انتشار یافتن آن نبود. بنابراین سعی می کنم زمان انتشار یافتن آن زودتر اتفاق بیفتد. در غیر این صورت قطعات بیات می شوند. هرچه زودتر کارها منتشر شوند و به دست مردم برسند، ارتباط صمیمانه تری برقرار خواهد شد. این آلبوم را توسط شرکت فرهنگی-هنری هنر اول راهی بازار موسیقی خواهم کرد.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.