شگردشاگردبرملا شد

۱۶م اسفند ،

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با خالی کردن حساب کارفرما خود، از وی سرقت می کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ محمود پارسافر گفت : در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی او، دستور رسیدگی به این پرونده توسط پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان صادر شد.  
وی افزود : پس از بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد که کلیه مبالغ برداشت شده صرف خرید کارت شارژ تلفن همراه شده در صورتی که بنا بر اظهارات شاکی هیچ خرید اینترنتی نداشته بود .  
سرهنگ محمود پارسافر بیان کرد :کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های فنی به شاگرد مغازه که مرد میانسالی بود مظنون شده و وی را دستگیرکردند.  
رییس پلیس فتا سیستان و بلوچستان افزود: متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی شد، سرانجام پس از ارائه مدارک فنی به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که کلیه برداشت ها توسط خودم صورت گرفته و با توجه به اینکه رمز کارت صاحبکارم را داشتم اقدام به خرید از کارت کرده و شارژ تلفن همراه را به خانواده ام می دادم.  
سرهنگ پارسافر در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به دیگران اعتماد نکرده و اطلاعات محرمانه حسابشان را در اختیار آنان قرارندهند و هرچند ماه یک بار رمز کارت خود را تغیر دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.