شگردهای فرقه انحرافی”ریکى” برای جذب دختران و زنان مطلقه

مختلط بودن جلسات آموزشى و جاذبه‏ هاى جنسى یکى از دلایل اقبال افراد فریب خورده به این فرقه بوده است.

سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشی ى‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها ى‏شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.

به گزارش ممتازنیوز، با پیگیری های انجام شده توسط دستگاه های نظارتی و قضایی،عوامل فرقه نوظهور «ریکى» شناسایی و سرکرده آن به نام (ب-پ) دستگیر شد.
از جمله اهداف این فرقه وارداتی، انحراف افکار و ترویج عقاید ضددینى و سکولار، اشاعه فحشا با عناوین همسویى، مدیتیشن (تمرکز)، ریلکسیشن (آرام‏سازى)، سکسولوژى (سکس درمانى) و… بوده که رئیس فرقه نزد افرادی چون پاتریک زیگلر، کترین رایسون، اولى گابریل سن و رودکوکس در مالزى و ترکیه این تعالیم را فرا گرفته و در تهران، مازندران و گلستان با همکارى تعدادى مدرس تبلیغ مى‏ کرده است.
نام‏برده در تبلیغ با به کارگیرى تکنیک‏ هاى موجود در روانشناسى و تلقین که بر اثر قدرت بیان بالا در روح، ذهن و روان افراد مى‏ گذاشت، فرد را تحت عنوان تخلیه و آرامش وادار به ابراز گناهان خود در میان جمع مى ‏کرد.
ب-پ از سال ۸۶ فعالیت فرقه‏ اى را در سارى آغاز و تاکنون بیش از دو هزار نفر در سطح کشور و بیش از ۱۵۰ نفر در سطح استان جذب وی شدند که اکثر آنان مونث و غالباً مطلقه هستند.
سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشى ‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.

شگرد فرقه «ریکى» براى جذب افراد
فرقه «ریکى» براى جلب اعتماد و جذب بیشتر بانوان متقاضى شرکت در کلاس‏هاى خود، آنان را به ثبت‏ نام همسران شان ترغیب مى‏ کرد تا علاوه بر درآمد بیشتر، با ایجاد اعتماد، پوششى بر روابط آزاد انان در کلاس‏ها باشد.
هم‏چنین بعضى از مسترها «مربیان» با آموزش همسران یا محارم خود از حضور ایشان در جلسات بهره برده و در صورت درخواست متقاضى، لمس توسط همکار مستر صورت مى‏ گرفت.
اکثر شرکت‏ کنندگان در جلسات فرقه داراى اعتقادات دینى ضعیفى بوده و این‏گونه اقدامات فرقه به منظور شرعى جلوه دادن کلاس‏ ها بوده است.
برخلاف القاى مسترها بر عدم تماس بدنى، اکثر حرکات فرقه نیاز به تماس بدنى مستر با شرکت‏ کنندگان داشته است..
مختلط بودن جلسات آموزشى و جاذبه‏ هاى جنسى یکى از دلایل اقبال افراد فریب خورده به این فرقه بوده است.
فرقه «ریکى» با جذب افراد معتبر از جامعه پزشکى و مشاورین روانشناس سعى در اعتباربخشى به فعالیت‏هاى فرقه‏ اى خود داشت و از طریق تبلیغ چهره به چهره افراد نیز اقدام به جذب افراد انجمن‏ هاى ترک اعتیاد نموده است.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.