شگفتی‌ منچستری‌ها از کاگاوا

جام جم آنلاین: درخشش شینجی کاگاوا در مسابقات «پیش فصل» منچستریونایتد به حدی بوده که اضافه بر غریبه‌ها و ناظران خارجی، نیروهای خودی و دیگر نفرات تیم فوتبال منچستریونایتد نتوانسته‌اند در روزهای اخیر از تحسین این ژاپنی مستعد و تکنیکی ۲۳ ساله که اخیرا از بورسیا دورتموند به اولدترافورد کوچ کرده است، خودداری کنند.

ریو فردیناند یکی از خودی‌هاست که از هر فرصتی برای تعریف از این هافبک آزاد تهاجمی سود می‌جوید.

این مدافع وسط ۳۴ ساله که به پاییز سال‌های قهرمانی‌اش پای نهاده و دیگر به تیم ملی انگلیس دعوت نمی‌شود، در کمترین فاصله تا شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس می‌گوید: «من قبلا هم بازی‌های کاگاوا را وقتی که عضو بورسیا دورتموند بود، دیده بودم و وی را تحسین می‌کردم، اما آنچه برایم حیرت‌آور است، سرعت جا افتادن او در تیم ما و به واقع در فضایی کاملا متفاوت است.

وی با این که کمتر از دو ماه است با ما کار و تمرین می‌کند چنان با تسلط، مهارت و موفقیت کارش را انجام می‌دهد که انگار ۱۰ سال است در این باشگاه عضویت داشته است. در سفر اخیر شرق آسیایی‌مان و در بازی‌هایی که در چین داشتیم، ‌همگی از بازی‌های راحت و تسلط ذاتی وی تعجب کردیم.

او بسیار باهوش، سریع و فنی است و بازی را بخوبی می‌خواند، بین میزان توانایی‌های دوپایش فرق زیادی نیست و با هر دو به یک اندازه خوب کار می‌‌کند و به نظر می‌رسد که می‌تواند یک لیدر بالقوه برای ما در کارهای تهاجمی باشد. امکان همکاری‌های بیشتر با او در فصل تازه چیزی است که مرا به وجد می‌آورد و با اشتیاق به سمت شروع فصل تازه سوق می‌دهد.

او در آلمان دو – سه سال است که می‌درخشد و از دلایل اصلی قهرمانی‌های پرشمار دورتموند طی این مدت بوده و باور راسخ من این است که او در منچستر نیز همین اثر و کارایی را خواهد داشت و من از حالا وی را یکی از ستاره‌ها و پدیده‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس می‌بینم و فکر می‌کنم که می‌تواند از دلایل اصلی پس گرفتن عنوان قهرمانی این لیگ توسط ما باشد.»

کاگاوا با شیاطین سرخ شهر منچستر قراردادی چهار ساله بسته است و با این که توقع می‌رفت مدتی را صرف هماهنگی با فضای جدید کارش کند، به سرعت جای پایش را در یونایتد یافته است.

Times – مترجم: وصال روحانی


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.