شیخ حسین انصاریان: برخی با بیان مطالب نادرست سبب دین گریزی می شوند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ‘حسین انصاریان’ در مجمع مبلغان ماه شعبان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، افزود: صهیونیسم بین الملل با بهره گیری از انواع تجهیزات جدید بویژه سینمای ‘هالیوود’ می خواهد رابطه بین زمین با پروردگار عالم را قطع کند.

وی اظهار داشت: صهیونیسم برای تحقق این هدف بودجه و امکانات سنگین صرف می کند.

وی گفت: وهابیت یکی از بازوهای صهیونیسم در تحقق اهداف شوم استکبار است و تاکنون میلیاردها دلار برای مقابله با اسلام راستین که همان اسلام ائمه اطهار است، صرف کرده است.

انصاریان افزود: دشمنان اسلام برای تحقق اهداف خود از متخصصان رشته های مختلف بویژه روانشناسان برای دعوت به راه شیطان کمک می گیرند.

این مبلغ دینی تاکید کرد: با این حجم عظیم تبلیغات منفی اگر منبرهای ما زمان شناس نباشند، نمی توانند جوابگوی نیاز جامعه باشند و حتی حضور در پای این گونه منبرها به درد ثواب هم نمی خورد.

وی گفت: امروز گرگ های عقیدتی دهان خود را برای بلعیدن دین امت اسلامی راستین که تبلور آن در شیعه است، باز کرده اند.

حجت الاسلام انصاریان با بیان اینکه کار دعوت مردم به دین باید در دست متخصص باشد، گفت: متاسفانه برخی که با محتوای دینی آشنایی ندارد در این عرصه حضور یافته اند و با بیان مطالب غیر درست موجبات دین گریزی افراد را فراهم ساخته اند.

وی گفت: قرآن تاکید می کند در تبلیغات دینی باید از استدلال و برهان، موعظه خوب و دلنشین و گفت وگوی احسن بهره جست.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز در مجمع مزبور که در مرکز تحقیقات اهل البیت (ع) اصفهان برگزار شد، گفت: تبلیغ دینی یک تخصص است.

حجت الاسلام و المسلمین ‘حبیب رضا ارزانی’ ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای تربیت مبلغان دینی و افزایش توانمندیهای مبلغان تاکنون ۱۹ دوره کارشناسی ارشد برگزار کرده است.

وی گفت: در اصفهان طلاب با پنج زبان زنده دنیا آشنا می شوند و زبان چینی اولین بار در کشور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تدریس می شود.

وی ادامه داد: از بین ده هزار طلبه اصفهان، سه هزار مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پرونده دارند که در مناسبت های ملی و مذهبی به مناطق مختلف استان و کشور اعزام می شوند.

/ت/ ۷۱۳۴/۶۰۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۰۰۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.