شیرین عبادی و دار و دسته‌اش گروه فشار می باشند + سند

۴ م دیماه ،

رفتارهای متظاهرانه و در عین حال مستبدانه شیرین عبادی و همفکرانش در بین اپوزیسیون چنان غیرقابل تحمل شده که ناله و فغان آنان را اینچنین در می‌آورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ علی رغم لاپوشانی‌های فراگیری که مهره‌های سوخته جریان‌ فتنه‌، گهگاه برای دیگر همقطاران خود در برابر قضاوت افکارعمومی انجام می‌دهند، تناقضات و ناهماهنگی‌های آزار دهنده رفتاری و گفتاری ما بین ایشان گاه چنان فاصله انگیز می‌شود که ناخودآگاه فریادشان بر سر یکدیگر بسیار واضح‌تر از آن به نمایش در می‌آید.

” کوهزاد اسماعیلی‌” از مسئولان ارشد سازمانی موسوم به ادوار تحکیم وحدت که در آشوبهای سال ۸۸ نیز جزء عناصر فعال جریانات فتنه بوده است در یکی از شبکه‌های اجتماعی از ژست‌های‌ توخالی آزادی بیان و حقوق بشری گروههای مختلف اپوزیسیون به ستوه آمده و  عاجزانه زبان به اعتراض گشوده است.

این متهم فراری در یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی به نام گوگل پلاس با اعتراض به نحوه برخورد دروغین تحت عناوین به اصطلاح حقوق بشری و فعالان حقوق زن که به طور خاص با هدایت شیرین عبادی‌ به‌ همکاری با امریکایی‌ها و توطئه چینی علیه مردم ایران مشغول می باشند از اینکه حضورشان در این شبکه اجتماعی کم رنگ است احساس آرامش و خوشبخنتی می‌کند.

رفتار دار و دسته شیرین عبادی در شبکه‌های اجتماعی دیگر با این حامی جنبش زرد شده موسوم به سبز  چنان سخت و ناراحت کننده بوده است که وی آنان را “‌گروه فشار‌” نامیده است.

گروههای مختلف اپوزیسیون با هدف برخورداری از کیسه‌های پول دولتمردان سیاسی امریکایی و اروپایی بی رحمانه همدیگر را به باد فحش و ناسزا‌ گرفته و حتی از حذف و قطع تریبون یکدیگر نیز ابایی ندارند.

کارشناس تلویزیون ماهواره ای فتنه گران (‌رسا‌)  که مدتهاست به سبب عدم استقبال افکار عمومی تعطیل شده است با ذوق زدگی‌ بابت خلاصی از این دسته های اپوزسیون می‌نویسد : “‌یکی از خوبی‌های بی نظیر این شبکه اجتماعی عدم حضور فعالان حقوق زنان‌، حقوق بشر و برادران و خواهران فمنیست و امثالهم در اینجاست‌. اینها رسما نقش گروه فشار را بازی می‌کنند”.

اظهارات عضو ارشد شورای فتنه گران موسوم به جنبش سبز راه امید (‌نا امید‌) ‌در حالی است که چندی پیش نیز “احمد لطفی‌” از اعضای گروهک تروریستی منافقین در خصوص حضور شیرین عبادی و ارتباط گیری‌اش با دیگر اپوزسیون جمهوری اسلامی اینگونه اظهار نظر می‌کند : “فعالان حقوق بشر و یا بهتر بگویم یکی از سران مافیای حقوق بشر ایران خانم”‌شیرین عبادی” را بهتر بشناسیم. این مایه سرشکستگی همه ایرانیان هست که عده‌ای تحت عنوان حقوق بشر مشغول به پر کردن جیب خود می باشند و با مافیای حقوق بشری که در اروپا و آمریکا درست کرده‌اند اجازه فعالیت به دیگران را نمی‌دهند. چرا که حتی در این هم منافع مالی خود را می‌بینند”.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.