شیعیان مقیم امارات بی‌دلیل اخراج می‌شوند

فروردین ۱۴۰۳

قشقاوی:وزارت امورخارجه پیگیر اخراج ایرانیان مقیم امارات است

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت خارجه با بیان اینکه شیعیان مقیم امارات بی‌دلیل اخراج می‌شوند٬ گفت: وزارت امورخارجه پیگیر اخراج ایرانیان مقیم امارات است.

حسن قشقاوی ٬ ضمن تائید خبر اخراج بی‌دلیل ایرانیان از کشور امارات٬ گفت: وزارت امورخارجه کشورمان به جد دنبال متوقف کردن روند اخراج بی‌دلیل ایرانیان مقیم از امارات است.

به گزارش ممتازنیوز ، معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت خارجه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه روند اخراج شیعیان مختص به اتباع ایرانی مقیم امارات نیست٬ تصریح کرد: اتباع سایر کشورها همانند ایرانیان مقیم امارات سرمایه‌گذاری کلانی در این کشور انجام داده‌اند که بدون سبب اخراج می‌شوند.

قشقاوی با اعلام اینکه در تلاش هستیم با تعامل و همکاری مشکلات ایرانیان مقیم امارات را حل کنیم٬ گفت: در دیدارهای که مقامات ایرانی با مقامات امارات داشته‌اند همواره به اخراج ایرانیان از این کشوراعتراض کرده‌اند.

معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت خارجه با بیان اینکه نمی‌توان در این برهه زمانی بر روند اخراج‌ها ارزش‌گذاری سیاسی کرد٬ گفت: وزارت امورخارجه تلاش دارد از اتباع خود در امارات حمایت کند و مانع از روند اخراج‌های بی سبب شود.

در چند ماه قبل ده‌ها ایرانی مقیم امارات که بیش از ۲۵ سال سابقه اقامت داشته‌اند بدون هیچ سبب، اقامت‌شان کنسل شد و از این کشور اخراج شدند و این درحالی است که هیچ سببی مبنی بر اخراج آنان بیان نمی‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.