شیوه نامه روز جهانی کودک به هماهنگی سایر دستگاه تدوین و ارسال می شود

در کمیته هماهنگی روز جهانی کودک در آموزش و پرورش فارس مطرح شد:

خبرگزاری پانا: کمیته هماهنگی روز جهانی و هفته ملی کودک در آموزش و پرورش فارس برای برگزاری هرچه مطلوب تر برنامه ها تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش به تشریح اهداف برگزاری این مراسم و چگونگی اجرای برنامه های پیش بینی شده در این ایام پرداخت.

سیده عصمت انجوی نژاد با بیان اینکه دوران کودکی از مهمترین و حساس ترین مراحل زندگی و تکامل بشری است بر لزوم برنامه ریزی و تلاش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی، روانی، عقلی و به طورکلی رشد و تکامل همه جانبه کودکان تاکید کرد و نقش آموزش و پرورش را در این خصوص بسیار پر رنگ و ارزشمند دانست.

در ادامه جلسه پس از بررسی عناوین روزهای این هفته هریک از اعضا ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون شیوه نامه ارسالی و برنامه های قابل اجرا به به ارائه نقطه نظر ها، پیشنهادها و راهکارهای اجرایی خود به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این مناسبت پرداختند .

در پایان جلسه نیز مصوباتی به منظور اجرا و ابلاغ به مناطق آموزش و پرورش استان به تصویب اعضا رسید.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد کمیته آموزش و پرورش استان با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط اقدام به تدوین و ارسال شیوه نامه روز جهانی و هفته ملی کودک به منظور ابلاغ به مناطق آموزش و پرورش استان کرده و کمیته های شهرستانی را فعال کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.