صادقی:با غیرت و تعصب،استقلال را قهرمان می‌کنیم

 امیرحسین صادقی قبل از سفر به ترکیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران، اظهارداشت: همه ما می دانیم که استقلال سال سختی را پیش رو دارد. دست باشگاه خالی است و برخی از بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته از تیم جدا شده اند. بقیه تیمها شرایطشان نسبت به استقلال بهتر است و در حالی که ما بسیاری از بازیکنان استقلال از فصل گذشته طلب دارند آنها پول فصل آینده را هم گرفته اند.

وی ادامه داد: همین سختی کار در استقلال باعث شده بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری تمرین کنند و به فکر شکست دادن رقبای میلیاردی باشند. مهم نیست که رقیبان استقلال بالای یک میلیارد برای خرید بازیکن پول داده اند، مهم این است که ما با غیرت و تعصب می توانیم استقلال را قهرمان لیگ کنیم.

صادقی افزود: هنوز فصل شروع نشده مشکلات مالی گریبان گیر استقلال شده اند. بازیکن باید خیالش از هر نظر راحت باشد تا بتواند درون زمین بازی خوبی به نمایش بگذارد. امیدوارم مشکلات مالی حل شود اما اگر هم تا پایان فصل این شرایط ادامه داشته باشد نمی گذاریم این مشکلات به استقلال ضربه بزند.

وی که یکی از مدعیان بستن بازوبند کاپیتانی استقلال است، در این باره خاطر نشان کرد: طبیعی است که بازیکنان زیادی دوست داشته باشند بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو ببندند. این بازوبند فقط یک تکه پارچه نیست بلکه بسیار باارزش است. مطمئن باشید در این باره دعوایی بین بازیکنان استقلال وجود ندارد و هر تصمیمی که قلعه نویی بگیرد همه بازیکنان به آن احترام خواهند گذاشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.