صادقیان: وقتی حقم را نمی دهند بهتر است از فوتبال ایران بروم / از کروش سبب دعوت نشدن مرا بپرسید

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول بود،باز هم در فهرست تازه کارلوس کروش قرار نگرفت.

به گزارش ممتاز؛او حرف هایش را این گونه آغاز می کند:«خودتان همه‌چیز را می‌بینید و می‌توانید قضاوت کنید. البته اشکالی ندارد. بالاخره خدای من هم بزرگ است. باز هم منتظر می‌مانم.وقتی یک نیم فصل فوق‌العاده باشی و دعوتت نکنند کم‌کم بی‌انگیزه می‌شوی دیگر. البته خدا جای حق نشسته ولی مانده‌ام که واقعا ماجرا چیست.»

او ادامه می دهد:« وقتی حقم را نمی دهند مطمئن باشید از این فوتبال می روم.می روم خارج از ایران تا دنبال پول باشم و فرقی هم ندارد اروپا باشد یا کشورهای عربی.من فقط می‌دانم که در نیم فصل اول بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دادم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم. این را از کارشناسان فوتبال هم می‌توانید بپرسید. دیگر نمی‌‌دانم باید چه کار کنم! حداقل بگویند چه ضعفی دارم که دعوت نمی‌شوم.»
صادقیان در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید:« از خبرنگاران می خواهم در یک کنفرانس مطبوعاتی از کروش بپرسند که چرا من را دعوت نکرده است.خیلی دوست دارم سببش را بدانم.کروش اگر لیگ را می بیند چرا مرا نمی بیند؟به گفته رسانه ها،کارشناسان،روزنامه نگارها و مردم،من در نیم فصل اول جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بودم.تمام ایران می گوید من باید دعوت می‌شدم ولی کروش می گوید نه.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.