صادقیان: چون قهرمانی می خواهیم باید سایپا را شکست بدهیم/ در ذوب‌آهن هم همین صادقیان بودم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – هافبک تکنیکی پرسپولیس که قبل از بازی با مس کرمان قول داده بود در این بازی گلزنی کند به وعده‌اش عمل کرد و اولین گل خودش را با پیراهن تیم سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند.

به گزارش ممتاز، او که بازیکن قابل اعتماد علی دایی است برخلاف دو هفته اول، در بازی با مس در ترکیب ثابت قرار گرفت و ثابت کرد که یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل جاری است. او از این گل و نمایشی که در بازی با مس داشت احساس رضایت دارد و البته از حمایت‌های علی دایی هم تشکر می‌کند. صادقیان به خبر آنلاین می گوید:«من در بازی با تراکتورسازی گل نزدم ولی پاس گل دادم، در بازی با ذوب آهن به تیر دروازه زدم و این‌بار نوبت گلزنی‌ام بود. به قول معروف تا سه نشه بازی نشه و خوشحالم که آغاز خوبی در پرسپولیس داشتم. من اطمینان داشتم که گل می‌زنم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.»
او در مورد برد جنجالی پرسپولیس ادامه می دهد:«من بعد از بازی مصاحبه کردم و گفتم قرار نیست هر بازیکنی که در زمین مسابقه خودش را می‌اندازد، ما تو را خارج بزنیم. در آن صحنه ما قصد ضدحمله داشتیم و توپ در زمین حریف بود، از طرفی ۴۰هزار تماشاگر منتظر بودند که ما جلو برویم.آنها هم قبول نمی کردند که ما توپ را به خارج بزنیم.»
صادقیان تاکید می کند:«بازیکنان پرسپولیس حواسشان به بازیکن مس نبود چون او در زمین ما به زمین افتاده بود. در ضمن از کجا معلوم که هر بازیکنی که خودش را به زمین می‌اندازد به معنای واقعی مصدوم شده باشد؟‌من خودم اگر می‌دیدم که بازیکن حریف زمین افتاده توپ را خارج می‌زدم ولی به هیچ عنوان بازیکن مس را ندیدم. در ضمن من فکر می‌کنم اگر در آن صحنه توپ را خارج می‌زدیم، این موضوع اصلا برای هواداران پرسپولیس خوشایند نبود.»
صادقیان در پاسخ به این سوال که بعد از بازی دایی به تو چه گفت می گوید:«ما با هم روبوسی کردیم. خدا را شکر چند روزی می‌شود که با دایی ترکی حرف می‌زنم و مقابل او کمی راحت هستم. من قبل از بازی به او گفتم که گل می‌زنم و علی آقا هم گفت که شک نکن که گل می‌زنی. واقعا حال عجیبی داشتم و باید از لطف هواداران پرسپولیس و حمایت‌های علی دایی، کریم باقری، اعضای کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم.»
از صادقیان می پرسیم که فکر می‌کنی به تیم ملی دعوت شوی و او اینگونه جواب می دهد:«باور کنید در ذوب آهن نیز همین صادقیان بودم ولی نمی‌دانم چرا دعوت می‌شدم و خط می‌خوردم. من تلاش خودم را انجام می‌دهم و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.»او در خصوص بازی یکشنبه مقابل سایپا هم حرف می زند:«بازی آسانی نیست ولی چون قهرمانی می‌خواهیم باید در بازی‌های خارج از خانه هم برنده شویم. تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم و امیدوارم مثل بازی با ذوب آهن بدشانس نباشیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.