صادقی: اصراری برای پوشیدن شماره ۲ ندارم/ فتح‌الله‌زاده در استقلال تنهاست

به گزارش خبرآنلاین، وقتی صادقی چند سال پیش از استقلال جدا شد پیراهن شماره ۲ به خسرو حیدری رسید ولی حالا مدافع استقلال برگشته و خیلی‌ها می‌گویند او تحت هر شرایطی پیراهن خودش را می‌خواهد. صادقی اما در گفت‌وگو با خبرآنلاین تاکید می‌کند که شماره پیراهن چندان برایش مهم نیست: «من حساسیتی برای پوشیدن پیراهن شماره ۲ ندارم و در استقلال خیلی چیزها از این موضوع مهم‌تر است.»

صادقی ادامه می‌دهد:«‌ من به عنوان بازیکن استقلال باید بدانم که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنم و همین برایم کافی است. به نظر من تعصب داشتن به پیراهن استقلال مهم است نه این‌که به شماره فکر کنیم. اگر قرار شد حیدری شماره ۲ را بپوشد، من هم شماره دیگری را برمی‌دارم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»

از صادقی در مورد مشکلات مالی استقلال در روزهای اخیر سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «من فکر می‌کنم آقای فتح‌الله‌زاده در استقلال تنها است و حمایت کافی از او صورت نمی‌گیرد. با این حال این خیلی با ارزش است که بسیاری از بازیکنان استقلال بدون فکر کردن در مورد مسائل مالی تمرینات را آغاز کرده‌اند ولی امیدوارم مشکلات مالی حل شود. برای ما خواسته هواداران استقلال اهمیت زیادی دارد و آنها به چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌شوند. ما هر چقدر که مشکل داشته باشیم باید خواسته آنها را فراهم کنیم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.