صادقی: فقط خدا به ما رحم کرد/ذکر ائمه اطهار(ع) نجاتمان داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۱/آذر/ – ۱۰:۵۷ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : کاپیتان تیم استقلال تهران با اشاره به نقص فنی هواپیما این تیم تاکید کرد، لطف خدا باعث شد تا آنها سلامت به تهران برسند.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، کاروان استقلال شب گذشته در حالی وارد تهران شد که بازیکنان این تیم لحظات بسیار پراسترسی را به دلیل نقص فنی هواپیمای شرکت هواپیمایی نفت بر فراز آسمان تهران تجربه کردند.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، درباره این موضوع عنوان کرد: لحظات بسیار وحشتناکی بود، همه مسافران دچار ترس و واهمه بودند.

وی ادامه داد: زمانیکه متوجه شدیم هواپیما دچار نقص فنی شده همه بازیکنان تیم فقط با ذکر صلوات و ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کردند تا آرامش خود را حفظ کنند.

وی افزود: باور کنید برخی از مسافران تای مرز سکته هم رسیدند اما خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت و در نهایت هواپیما بعد از باز شدن چرخ‌ها سالم به زمین نشست.

صادقی به آنا گفت: معتقدم تنها ذکر ائمه اطهار(ع) باعث شد تا هواپیما سالم به زمین بنشیند و خدا شب گذشته حامی همه مسافران آن هواپیما بود.

کاپیتان استقلال همچنین درباره بازی با همتای استقلالی خود عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم اما حریف تیم دست‌وپا بسته‌ای نبود و در نهایت کار به تساوی کشیده شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.