صادق درودگر: برای فصل بعد باید به جوانان اهمیت دهیم

۰۹اردیبهشت،

مدیرعامل ملوان می‌گوید عده‌ای نمی‌خواهند ملوان موفق باشد و برای فصل بعد باید دست عده‌ای را از این تیم کوتاه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صادق درودگر پس از شکست ملوان برابر پرسپولیس دربارهٔ این دیدار گفت: ترکیب امروز ما جسورانه نبود اما نمی‌خواهم در مسائل فنی دخالت کنم. می‌توانستیم امروز برنده باشیم چرا که پرسپولیس خوب نبود و می‌شد این تیم را شکست دهیم. متاسفانه از این فرصت استفاده نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به اهداف اولیه‌اش در ملوان رسیده یا خیر اظهار کرد: خیر. مسائلی بود که می‌توانست به تیم ما کمک کند اما در کنار تیم نبود. اما از سویی بعد از بازی با سپاهان باید کمیته فنی را تشکیل می‌دادم که این کار را نکردم. آقای هدایتی هم تا آنجا که توانست به ما کمک‌های مالی کرد. اما در نیم فصل دوم آن گونه که می‌خواست نتوانست به ما کمک کند با این حال بازیکنان ما با قدرت بودند و با صبوری و هم‌فکری ادامه کار دادند و هیچ گاه تحصن نکردند تا عرق‌شان به شهرشان را نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم پرداخت پول هتل از سوی این باشگاه بیان کرد: هیچ مشکلی نبوده، ما پول را به حساب هتل ریخته و تسویه حساب کرده‌ایم. بروید ببینید چه کسانی می‌خواهند لطمه بزنند. به طور مثال امروز بازی دریادلان دو امبولانس نفرستادند تا بازی ۳ بر صفر شود. آن‌ها قصد داشتند تیم را خراب کنند.

او در پاسخ به سوالی که آیا فصل بعد هم در انزلی خواهد ماند گفت: ما عاشق مردم انزلی‌ و ملوان هستم. فصل بعد هم اگر در خدمت‌شان باشم که هیچ اگر هم نباشم با افتخار برای موفقیت‌شان کنارشان تلاش می‌کنم. باید فصل بعد تیمی در شان مردم انزلی داشته باشیم به جوانان اهمیت بدهیم و از همه اشخاص و پیشکسوتان استفاده کنیم. چرا باید از عده‌ای خاص استفاده کرد؟ عده‌ای فکر می‌کنند ملوان ملک شخصی‌شان است و ما دست‌ آن‌ها را باید کوتاه کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.