صادق گودرزی: ناراحت نیستم/ تا پایان لیگ در کنار ثامن خواهم ماند

۱۷م آذر ،

ملی پوش ۷۴ کیلوگرم تیم ثامن می‌گوید که از ابتدا هم قرار بوده بین او و مهدی تقوی یک نفر در لیگ کشتی برای این تیم کشتی بگیرد.

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به خاطر کنار گذاشته شدن از تیم اصلا ناراحت نیستم و برای موفقیت ثامن در کنار تیم خواهم بود. از ابتدا هم بنا بر این بود که در وزن‌های ۶۶ و ۷۴ اگر یک کشتی‌گیر خارجی جذب شد ملی‌پوش ایرانی به عنوان مشاور در کنار تیم باشد. قرار بود در وزن ۶۶ کیلو یک خارجی جذب شود اما مسئولین تیم نتوانستند کشتی‌گیر خوب خارجی در این وزن پیدا کنند و با جذب خوتیاشویلی در ۷۴ کیلو، من از این وزن کنار گذاشته شدم که البته با این قضیه هیچ مشکلی ندارم چون در تیم همه با هم دوست هستیم و مهم موفقیت ثامن است.

وی در مورد شایعه جدا شدنش از تیم ثامن و پیوستن به تیمی دیگر گفت: من به خاطر دوستی با مسئولین و مربیان ثامن از ابتدا هم قرارداد سفید امضا کردم و حتی بعد از این جریانات پیشنهادهایی که از چند تیم داشتم که آنها را رد کردم و تا پایان لیگ در کنار تیم ثامن به عنوان مشاور حضور خواهم داشت.

دارنده مدال نقره المپیک لندن همچنین تاکید کرد: فکر نمی‌کنم با کشتی نگرفتن در لیگ به آمادگی‌ام ضربه بخورد و تمرین‌های خود را با جدیت پیگیری خواهم کرد و هدف بعدی‌ام موفقیت در جام جهانی تهران است.

گودرزی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار در این فصل هم مانند فصل قبل قهرمان لیگ برتر کشتی ایران شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.