صاعقه به هواپیمای اولاند اصابت کرد

اولین روز اقامت رییس جمهور در الیزه خوش‌یمن نبود

جام جم آنلاین: هواپیمای اولاند که عازم برلین بود تا وی با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان دیدار کند در میان راه صاعقه ای به آن اصابت کرد و هواپیما ناگزیر به بازگشت به پایگاه هوایی ویلاکوبلای در ایولین شد. اولاند در این پایگاه هواپیمایش را عوض کرد و دوباره عازم آلمان شد اما به دلیل این حادثه برنامه سفرش با بیش از دوساعت تاخیر انجام گرفت. هواپیمایی که صاعقه به آن اصابت کرد یک فالکون ۷X ویژه ریاست جمهوری فرانسه است.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسوا اولاند در نخستین سفر خارجی اش به عنوان رییس جمهور فرانسه با یک حادثه نسبتا نادر مواجه شد.

هواپیمای اولاند که عازم برلین بود تا وی با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان دیدار کند در میان راه صاعقه ای به آن اصابت کرد و هواپیما ناگزیر به بازگشت به پایگاه هوایی ویلاکوبلای در ایولین شد.

اولاند در این پایگاه هواپیمایش را عوض کرد و دوباره عازم آلمان شد اما به دلیل این حادثه برنامه سفرش با بیش دوساعت تاخیر انجام گرفت.

هواپیمایی که حامل اولاند بود و صاعقه به آن اصابت کرد یک فالکون  ۷X ویژه ریاست جمهوری فرانسه است.

به هر حال، نخستین روزی که اولاند رسما در کاخ الیزه به جای سارکوزی مستقر شد یک روز پر مشغله و پرحادثه بود. مترجم : بهرام افتخاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.