صالحی و محمدنجار به سوالات اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ می‌دهند

۲ م دیماه ،

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این هفته میزبان علی اکبر صالحی، ‌وزیر امور خارجه و مصطفی محمد‌نجار وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این هفته در روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

نشست هیات رئیسه کمیسیون در نوبت صبح یکشنبه (۳دی) و پیش از آغاز صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد و جلسه نوبت عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بررسی آخرین خبرها و تحولات با حضور مسئولان مربوط، و ادامه بررسی لایحه گذرنامه در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

بررسی وضعیت اتباع بیگانه در کشور با حضور مسئولین مربوط نیز در دستور کار جلسه صبح دوشنبه (۴ دی) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

علاوه بر این در جلسه روز سه‌شنبه (۶دی) کمیسیون، ضمن بررسی آخرین خبرها و تحولات بین‌المللی، مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس،علی مطهری نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس، سوال مشترک حمیر‌ضا پشنگ، محمد سعید اربابی، میر‌مراد زهی، ناصر کاشانی و یعقوب چدگال نمایندگان مردم خاش، میرجاوه،‌ کورین و نصرت‌آباد، ایرانشهر، سرباز، سراوان، سیب، سوران و زابلی، زاهدان و چابهار، سوال مشترک عبدالکریم حسین‌زاده و رسول خضری نمایندگان نقده و اشنویه، پیرانشهر و سردشت در مجلس و سوال سید‌حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا در مجلس، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

علاوه بر در جلسه روز سه‌شنبه، علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشور میزبان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پاسخگویی به سوال جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات، عوض حیدر‌پور شهر‌ضایی نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس و سید حسین دهدشتی نماینده ورامین در مجلس خواهد بود.

کار‌گروه روابط خارجی نیز لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید و انباشت و به کارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها را در جلسه روز یکشنبه (۳ دی) خود مورد بررسی قرار می‌دهد.

بررسی مسائل برون مرزی نیز با حضور مسئولان مربوط در دستور کار جلسه یکشنبه کمیته دفاعی مجلس قرار دارد.

کارگروه بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز سه‌شنبه این هفته، راهکار‌های تقویت بسیج، نیازمندی‌های قانونی و بررسی بودجه را با حضور مسئولان مربوط مورد بررسی قرار می‌دهد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.