صالحی بر استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی ایران در حمایت از فلسطین تاکید کرد

۲۶م دیماه ،

abdolvahedmirzazadeh-4-23.jpg

وزیر امور خارجه کشورمان عصر سه‌شنبه با عماد العالمی، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و نفر دوم این جنبش در غزه و هیات همراه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علی‌اکبر صالحی در این دیدار با تبریک پیروزی‌های اخیر مقاومت فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی، بر موضع اصولی و صریح رهبری و دولت و مردم ایران در حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین و مقاومت مردم مقاوم و قهرمان فلسطین در ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین با اشاره به تداوم حمایت‌های همه جانبه معنوی و سیاسی ایران از مردم فلسطین به‌عنوان وظیفه انسانی و اسلامی، بر استفاده کشورمان از همه ظرفیت‌های سیاسی خود به‌ویژه در چارچوب ریاست ایران بر جنبش غیرمتعهدها در جهت حمایت و دفاع از قضیه فلسطین در محافل بین‌المللی و با رایزنی و مشورت و تعامل با دیگر اعضای کمیته فلسطین در این جنبش تاکید کرد.

عماد العالمی، عضو برجسته جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در این دیدار از حمایت‌های همه‌جانبه رهبری، دولت و مردم ایران از مردم و مقاومت فلسطین در سخت‌ترین شرایط محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد و پیروزی‌های اخیر مقاومت را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی دانست و نسبت به تداوم حمایت‌های همه جانبه ایران از مقاومت مردم فلسطین ابراز اطمینان کرد.

او هم‌چنین با ابراز خرسندی از سفرش به ایران و دیدارها و مذاکرات خود در تهران، بر لزوم استمرار رایزنی و مشورت بین دو طرف در راستای تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط بین کشورمان و گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف دربارهٔ آخرین اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.