صالحی حضورش به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت یازدهم را تکذیب کرد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان خبرها مربوط به انتصابش به ریاست سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور از سوی حسن روحانی را تکذیب کرد.

علی اکبر صالحی، خبرها انتشار یافته در بعضی پایگاه اینترنتی‌های خبری مبنی بر انتصاب وی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی را رد کرد و به ایسنا گفت: قبلا صحبت‌هایی در رابطه با پذیرش مسئولیت در دولت تازه با بنده صورت گرفته است اما تا این لحظه هیچ تصمیمی به طور قطع از سوی بنده و یا رئیس‌جمهور به قطعیت نرسیده و اتخاذ نشده است، آنچه که در پایگاه اینترنتی‌ها در رابطه با انتصاب بنده به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی انتشار یافته است را تایید نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی هر کجا که باشد عبادت است خاطرنشان کرد: ترجیح و نخستویت بنده وآنچه که تاکنون برایم قطعی شده است در وهله نخست بازگشت به دانشگاه صنعتی شریف است و نخستویت بعدی‌ام پذیرش مسئولیت در یکی از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی است که در این رابطه چند پیشنهاد داشته‌ام.

صالحی گفت: حضور در دولت تازه و پذیرش مسئولیت نخستویت سوم من است اما در این رابطه و تا این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به اینکه بعضی شنیده‌ها حاکی از این است که به شما پیشنهاد وزارت علوم در دولت تازه هم داده شده است، با رد این مطلب گفت: امیدوارم همه وزرای دولت یازدهم هرچه زودتر بتوانند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته و دولت تازه کارش را به سرعت آغاز کند.

روز پنج‌شنبه در بعضی از پایگاه اینترنتی‌های خبری در رابطه با انتصاب علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه دولت نهم از سوی حسن روحانی انتشار یافته است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.