صالح: هنوز هم خودم را سایپایی می‌دانم

۱۱م دیماه ،

مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل تیم سابقش اظهار خوشحالی نکرد و گفت: کماکان خودم را سایپایی می‌دانم چون به لطف این باشگاه به اینجا رسیده‌ام.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید صالح پس از پیروزی مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: همه بازی‌ها به شدت سخت شده است. برابر سایپا نیز موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم. به اعتقادم در نیمه اول نتیجه مساوی عادلانه بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم. همچنین سایپا هم از لاک دفاعی خارج آمده بود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر از پیروزی مقابل تیم سابقش خوشحال است، گفت: هنوز هم کارمند سایپا هستم و کماکان خودم را سایپایی می‌دانم، چون به لطف این باشگاه بود که به این جا رسیدم. به اعتقاد من سایپا این فصل تیم خوبی است و در ادامه نیز راه می‌افتد. خوشحالم بازیکنانی که سال قبل با آنها کار می‌کردم، امسال عملکرد خوبی دارند و تلاشم در این تیم امسال نمود پیدا کرده است.

صالح در پایان از پاسخ به سوال‌هایی دربارهٔ اختلاف بین رحمتی و نکونام و بحث کاپیتانی امتناع کرد و گفت: من مربی فنی تیم هستم و فقط دربارهٔ مسائل فنی صحبت می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.