صانعی: از جوانگرایی نتیجه مطلوب گرفته ایم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه بازی با اسپانیا در جام جهانی، گفت: باید به جوانان تیم ملی برای آینده اطمینان نمود.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، با بیان این مطلب افزود: از جوانگرایی نتایج مطلوب گرفته ایم. برخی از بازیکنان فعلی تیم ملی اولین حضور خود را در مسابقات جام جهانی قبل کسب نموده اند و به همین سبب باتجربه می باشند و برخی ها برای اولین بار در جام جهانی حاضر شده اند.

وی گفت: باید به جوانان اعتماد نمود تا به موفقیت رسید. آنها پشتوانه های آینده فوتسال ایران می باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص  آخرین وضعیت تیم ملی، اظهار داشت: آخرین تمرینات آماده سازی فنی و تاکتیکی تیم ملی مطلوب بود و هم اکنون ملی پوشان وضعیت خوبی دارند و امیدوارم بتوانند تا پایان مسابقات، آن را حفظ نمایند.

وی در مورد اسپانیا، گفت: از تیم ملی اسپانیا شناخت کافی داریم و چند سال است که با این تیم بازی نموده ایم. سعی می کنیم در همین بازی های جام جهانی با مراکش و پاناما هم آشنا شویم و در تایلند اطلاعات جدیدی از مسابقات آنها کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: هدف ما این است که با درخشش در مسابقات جهانی، لیاقت و توانایی های خودمان را ثابت کنیم. صحبتی از پاداش نکردیم، چون درست نبود با درخواست های دائمی این مسئله را عنوان نمود.

صانعی گفت: فوتسالی ها زحمت بسیاری می کشند، اما کمتر به چشم می آیند. تیم ملی هر روز تلاش و بازی می کند و امیدواریم زحماتمان دیده شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.