صانعی: نظری با من هم مشکل داشت، حلش کردم/ جرات نمی‌کنم به خسوس سر بزنم!

۱۹اردیبهشت،

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال می‌گوید بازیکنان دیگری غیر از مصطفی نظری رفتارهای زشت بسیاری داشتند، اما الان تنها اسم نظری مطرح می‌شود.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ درگیری به وجود آمده بین امیر فراشی و مصطفی نظری در جریان تمرین تیم ملی فوتسال بیان کرد: چنین اتفاقاتی همیشه در تیم‌ها پیش می‌آید و در این مورد هم موضوع بسیار کوچکی بوده است که با رسانه‌ای شدنش ضربدر هزار شد. نمی‌دانم چرا خبر را به خارج بردند و باید همانجا مدیریتش می‌کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی افزود: این اختلافات در دوره من هم وجود داشت، اما هیچ گاه درگیری ایجاد نشد. نظری با من هم مشکل داشت، اما با او صحبت کردم و حل شد. موضوع ما فوتبالی نبود و در ماجرای فصل هم باید با مدیریت درست همه چیز حل شود. اشخاص دیگری باید مدیریت کرده و به خوبی کمک کنند. با این حال معتقدم چنین بحث‌هایی از زمان پیدایش فوتسال در ایران وجود داشته و در رشته‌های دیگری مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال هم اتفاق می‌افتد. خستگی ، فشار تمرینی یا ناراحتی‌های خارجی سبب این حواشی است و ما نباید آن را بزرگ جلوه دهیم.

صانعی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با کادر فنی و عاملان این درگیری داشته است، تصریح کرد: اصلا خبرها تیم ملی را دنبال نمی‌کنم و بعد از این جریان هم فقط به صورت تلفنی با فراشی صحبت کردم . یک بار قبل از اعزام تیم ملی به روسیه به تمرین رفتم و خسوس از من قول گرفت تا باز هم به دیدن‌شان بروم. چند روز قبل هم مرا در فدراسیون دید و پرسید که چرا نمی آیی، اما با توجه به اتفاقات اخیر جرات نمی‌کنم بروم و از تصمیمم هم برای رفتن پشیمان شدم. به هر حال ممکن است بروم و علیه‌ام حاشیه سازی کنند.

صانعی در پایان به ایسنا گفت: باز هم تاکید می‌کنم که چنین مسائلی در همه تیم‌ها وجود دارد و مسئولان باید با ریش سفیدی حلش کنند. بازیکنان دیگری در سال‌های قبل رفتارهای زشت و شدیدتری داشتند، اما با صحبت بزرگان حل شد. حالا اسم نظری را می‌آورند ، اما اتفاقات بدتر بسیاری را خودم در تیم ملی شاهد بودم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.