صبای قم یک – پرسپولیس یک / سیدصالحی دایی را از یک باخت حیثیتی نجات داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازی صبای قم – پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ممتاز؛ در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فوتبال صبای قم میزبان پرسپولیس بود. صبایی ها که محمد مایلی‌کهن را روی نیمکت خود دارند، برای این مسابقه انگیزه بسیاری داشتند. مایلی‌کهن پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت و هیچ کدام از دستیاران او هم به سمت دایی نرفتند تا ثابت کند که مشکلاتش با دایی همچنان ادامه دارد. صبایی‌ها که اول فصل نتایج خوبی گرفته بودند، در ادامه نتوانستند نتایج خوب خود را تکرار کنند و حالا در نیمه پایینی جدول می باشند. با این حال آن‌ها به اسم پرسپولیس توجه نکردند و در مسابقه با این تیم، استرس نداشتند. صبایی‌ها در نیمه اول در دقیقه ۴۱ توسط مرتضی کاشی به گل رسیدند و با همین یک گل ۴۵ دقیقه اول را به پایان بردند تا با پیروزی به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم، صبا به لاک دفاعی نرفت و همچنان به دنبال باز کردن دروازه پرسپولیس بود. در دقیقه ۶۲ شوت محکم بازیکن صبا از پشت محوطه جریمه را نیلسون گرفت تا این تیم به گل دومش نرسد. البته پرسپولیس هم به دنبال جبران گل خورده خود بود اما بازی زیبایی انجام نمی‌داد و موقعیت‌های بسیاری نداشت. تک موقعیت‌های این تیم هم توسط بازیکنان سرخپوش هدر می‌رفت تا آه از نهاد علی دایی بلند شود.
در دقیقه ۷۹ ضربه فنی رضا عنایتی توسط نیلسون مهار شد و صبایی ها در دقیقه ۸۳ هم ضربه کاشته خود را از دست دادند. اما این پایان کار نبود. شاگردان دایی نمی‌خواستند سرمربی تیمشان مقابل مایلی کهن که با او اختلافاتی دارد، بازنده از میدان خارج شود. در دقیقه ۸۹ در شلوغی محوطه جریمه توپ جلوی پای سید مهدی سیدصالحی افتاد که او با یک شوت محکم دروازه صبا را باز کرد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.