صبح امروز(پنج‌شنبه) ۵ تن از صیادان ایرانی در دوحه آزاد شدند

۵ تن از صیادان ایرانی از اهالی بندر لنگه که توسط دو فروند لنج در تاریخ‌های ۲۶ اسفندماه سال گذشته و ۲ فروردین ماه دستگیر شده بودند با تلاش‌های بی‌وقفه بخش کنسولی روز جاری حکم برایت ایشان اخذ و آزاد شدند.

صبح امروز(پنج‌شنبه) ۵ تن از صیادان ایرانی در دوحه آزاد شدند.

عبدالله سهرابی سفیر کشورمان در قطر صبح روز پنجشنبه اعلام کرد که ۵ تن از صیادان ایرانی از اهالی بندر لنگه که توسط دو فروند لنج در تاریخ‌های ۲۶ اسفندماه سال گذشته و ۲ فروردین ماه سالجاری به دلیل ورود غیرقانونی در آب‌های قطر دستگیر شده بودند با تلاش‌های بی‌وقفه بخش کنسولی روز جاری حکم برایت ایشان اخذ و آزاد شدند.

همراه این پنج تن ایرانی ۱۲ نفر از اتباع دیگر کشورهای آسیایی این دو فروند لنج را همراهی می‌کردند و در تاریخ‌های یاد شده به هنگام حضور غیرقانونی در آب‌های قطر توسط نیروهای گارد ساحلی بازداشت شده بودند که افراد ایرانی روز جاری با لنج‌های خود عازم ایران اسلامی شدند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر از مقامات امنیتی و سیاسی استان‌های مرزی جنوبی کشورمان در همسایگی کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست کرد با تدابیر لازم نسبت به توجیه صیادان عزیز ایرانی اقدام و از ورود به آب‌های همسایگان ممانعت‌های لازم صورت گیرد/ایسنا

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.