صبح امروز ۱۴۰ تن از نمایندگان مجلس با دکتر روحانی دیدار کردند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این دیدار در مورد دو موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بین رئیس‌جمهور و نمایندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت که دکتر روحانی مطالبی را در این مورد بیان کردند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل و لاریجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار صبح امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور، گفت: صبح امروز ۱۴۰ تن از نمایندگان مجلس به منظور تبریک سال نو با رئیس‌جمهور دیدار کردند.
 
وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این دیدار تبریک سال نو بود، اما در این دیدار در مورد دو موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بین رئیس‌جمهور و نمایندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت که دکتر روحانی مطالبی را در این مورد بیان کردند.
 
یوسفیان‌ملا همچنین تصریح کرد: در این دیدار رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستگاه‌ها ابلاغ شده اظهار داشت که این سیاست‌ها در سال جاری با قدرت در دولت دنبال می‌شود و دولت به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ توجه ویژه دارد.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این دیدار به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره و بر حسن اجرای این قانون در سال ۹۳ تأکید کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق اظهارات دکتر روحانی تلاش دولت بر این است که درمرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بخش‌های سلامت، حمل و نقل عمومی و محیط زیست و بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود و از مجلس نیز خواست که دولت را در اجرای این قانون همراهی کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.