صحبت های حامد بهداد درباره فساد در سینمای ایران

حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با مطرح شدن فساد در سینما گفت:به نظرم پریشانی از این گونه حرف‌ها تنها باعث سیراب شدن نفس کسانی می‌شود که آن را مطرح کرده‌اند.

صحبت های حامد بهداد درباره فساد در سینمای ایران

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

وی افزود:همیشه آرزو می‌کنم ای‌کاش وقتی حرفی علیه من زده می‌شود،باعث خشونت و نفرت من نشود؛زیرا تنها سیاه شدن نفس را در پی دارد.

بهداد اظهار داشت:ما مردمی هستیم که برای این کشور جنگیده‌ایم و بارها لباس عزا بر تن کرده ایم؛به نظرم این سخنان بسیار قبیح است. هر وقت به یک هنرمند انگ فساد می‌زنند و یا به نوعی مقامش را کم ارزش جلوه می‌دهند،دلیل این است که به مقام کلی انسان اهمیت نمی‌دهند.انسان شان و قالب با ارزشی دارد. این بازیگر افزود:ما همیشه در زندگی با مسائل و مصائب سختی روبرو بوده‌ایم و از این به بعد نیز همین‌طور خواهد بود؛اما زندگی بسیار با ارزش است و به نظرم تهمت‌هایی از این قبیل نباید احوال هنرمندان را به هم بریزد.

وی افزود: اگر ما بترسیم و تحت تاثیر قرار بگیریم تنها نفس آن انسانی را که انگ زده سیراب کرده‌ایم و نباید چنین کاری انجام دهیم. بهداد در رابطه با سخنان امین تارخ و پرستو صالحی درخصوص فساد در سینما گفت:به نظرم آنها نباید چنین حرفی می‌زدند،باید مشخص شود که معنی فساد چیست و هر که در این رابطه صحبت می‌کند؛مسئولیتش به گردن خودش است. وی گفت:هنرمندان ما کارشناس هنر نیستند و به طور قطع مسئولان نیز نیستند و این نقد من به هنرمندان است. بهداد ابراز کرد:ما هرکدام درگیر کارهای خودمان هستیم و در تلاشیم چطور خودمان را رشد بدهیم و دقیقا زمانی که درحال تجربه کردن هستیم و یا از خودمان و کارمان ناراضی هستیم،به ما تهمت می‌زنند.

وی ادامه داد:هنرمندان چرا در زمان رشد و ترقی‌شان تشویق نمی شوند؟و متاسفانه از این طریق و با این حرف‌ها نیروی ما را می‌گیرند. این بازیگر با اشاره به این که بودجه سینما بسیار پایین است، گفت: به نظرم این فسادی که مطرح شده است؛بیشتر مربوط به فساد اقتصادی و وضعیت مالی در سینمای ماست و به نظرم تهیه کنندگان ما درمقابل مسئله فساد در سینما باید با چنین مشکلاتی درگیر باشند.

طبقه بندی: اخبار سینمای ایران   |   تعداد بازدید: ۲۳۶ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حامد بهداد, فساد در سینما, فساد در سینمای ایران

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.