صحنه سرقت از طلافروشی های پایتخت / تصاویر

۱۳م اسفند ،

دزدان سریالی طلافروشی ها تهران سرانجام پس از چهارمین سرقت خود دستگیر شدند. در این سرقت ها دوربین های مداربسته صحنه هایی خشن را تصویر کشیده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  دزدان سریالی طلافروشی ها تهران سرانجام پس از چهارمین سرقت خود دستگیر شدند. در این سرقت ها دوربین های مداربسته صحنه هایی خشن را تصویر کشیده اند.

سه شنبه هفته قبل سه سارق مسلح به طلافروشی پرستیژ در محله مشیریه دستبرد زده و پس از شکستن شیشه ویترین با پتک و شلیک گلوله حدود پنج کیلو طلا و جواهر را به سرقت بردند.

 پس از این سرقت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و روز پنجشنبه در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق مسلح را دستگیر کردند. دزدان در بازجویی ها علاوه بر سرقت مشیریه به سرقت از دو طلافروشی دیگر در میدان شوش و محله فلاح اعتراف کردند.

یکی از شگردهای پلیس در کشف این سرقت بررسی فیلم دوربین مداربسته این سه سرقت بود. بازبینی این فیلم ها نشان داد سارقان در هر سه دزدی خود به یک شیوه عمل کرده اند.

در این عکس یکی از سارقان در شکستن ویترین طلافروش در میدان شوش دیده می گردد. سارقان در هر سه سرقت خود با پتک شیشه ویترین را خرد می کردند.

در این تصویر سارقان در حال سرقت طلاهای موجود در ویترین طلافروشی در میدان شوش دیده می شوند.

سارقان در حالی که چهره خود را با کلاه کاسکت می پوشاندند در محل هاس سرقت حاضر می شدند.

در این تصویر سارقان صاحب طلافروشی در منطقه فلاح را با تهدید اسلحه بر روی زمین خوابانده و در حال جمع کردن طلاها می باشند.

در سرقت مشیریه هم سارقان با پتک شیشه ویترین را شکستند.

در این تصویر یکی از دزدان با تهدید اسلحه سعی می کند اجازه ندهد عابران و اهالی مانع سرقت آنها شوند.

خبرگزاری مهر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.