صداوسیما، فیلم جنجالی «مارمولک» را با کیفیت HD پخش می‌کند

فیلم مارمولک برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود.

صداوسیما، فیلم جنجالی «مارمولک» را با کیفیت HD پخش می‌کند

به گزارش ممتاز نیوز، فیلم سینمایی مارمولک به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی کمال تبریزی از شبکه یک سیما پخش می شود.

این فیلم سینمایی امروز (پنج شنبه) ساعت یازده صبح، برای اولین بار نسخه HD فیلم پر سر و صدای “مارمولک” از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

داستان سینمایی مارمولک اینطور روایت می شود:

رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه است.

رضا را به زندانی تحویل می دهند که رئیس آن (آقای مجاور) مردی بسیار سختگیر و انعطاف‌ناپذیر است.

او عقیده دارد باید آنقدر نسبت به مجرمان ـ با روش هایی خاص ـ سخت گیری کند که حتی فکر اعمال خلاف به مغزشان نرسد.

رضا مثقالی در حادثه ای مجروح می شود و به بیمارستان خارج از زندان منتقل می شود. در آنجا لباس یک روحانی بیمار را می رباید و در لباس روحانیت موفق به فرار از زندان می شود.

او با جایگاه اجتماعی که در لباس تازه پیدا کرده به یک شهر مرزی می رود تا از این طریق و با گذرنامه جعلی از کشور خارج شود اما به دلایلی با یک روحانی دیگر اشتباه گرفته می شود و امامت جماعت محلی را برعهده اش می گذارند.

او با شیوه های خودش مردم را موعظه و راهنمایی می کند و چندین بار اعمال خلافکارانه اش با برداشت اشتباه دیگران، نیکوکاری قلمداد می شود. به هر حال در روستا مریدهای زیادی پیدا می کند و خود او نیز کم کم تحت تأثیر لباس و موقعیت جدید به اعمال مثبتی روی می آورد تا اینکه آقای مجاور رئیس زندان که همه جا به دنبال او می گردد، به سراغش می آیند اما او هم دیگر مایل نیست رضا را با دستبند دستگیر کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.