صداو سیما برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آماده می‌شود

۳ م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان تشکل‌‌های دانشجوئی در دیدار رئیس رسانه ملی، ضمن ارائه پیشنهادها و دیدگاه ها دربارهٔ نقش صدا و سیما در برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌ تر انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفتگو کردند. عقلانی کردن برنامه‌‌های انتخاباتی از جمله پیشنهادات دانشجویان در این جلسه بود.

معلوم نیست رییس سازمان صدا و سیما چند نشست انتخاباتی دیگر مانند این را در ماه‌های آتی برگزار خواهد کرد؛ اما آنچنان که خود وی در چند ماه قبل اعلام کرده است برنامه‌های ویژه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری آینده در نظر دارد. آنچانکه در تیرماه امسال عنوان کرد که از چندماه قبل صدا و سیما خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آماده کرده است. ضرغامی گفت: برای انتخابات سال ۹۲ که انتخابات بسیار مهمی برای آینده کشور خواهد بود صدا و سیما نه از الان بلکه از چندماه قبل خودش را آماده کرده و سیاست‌گذاری‌های لازم را انجام داده که بتواند از لحاظ رسانه‌ای این انتخابات را هم موفق برگزار کند. خوشبختانه انتخابات قبل، انتخابات موفقی بود با همه تبلیغاتی که دشمن داشت. ( ایـــنـــجـــا)

اگرچه ضرغامی عنوان کرده که از اوایل سال صدا و سیما خود را برای انتخابات آماده می‌کند، اما همین اواخر آذر بود که طی حکمی مجید آخوندی معاون سیاسی این سازمان را به سمت رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورا‌ها منصوب کرد. (ایـــنـــجـــا) یک هفته بعد از آن نیز اولین نشست مشترک شورای نظارت بر صداوسیما با عزت‌الله ضرغامی و معاون سیاسی وی برای برنامه‌ریزی‌های تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه که در محل شورای نظارت بر صداوسیما برگزار شد، حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس این شورا بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات آینده ریاست جمهوری تاکید کرد.(ایــنــجــا)

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.