صداپیشه “پوآرو” از دوله اثر جدیدش خبر داد

۲۶خردادماه،

فیلم سینمایی”علیرغم تمام شواهد” محصول ۲۰۰۲ آمریکا با مدیریت “اکبر منانی” در امور دوبلاژ سیما دوبله شد.

“اکبر منانی” مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما با اشاره به مضمون “علیرغم تمام شواهد” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: از بعد از عید تا به امروز به عقیده من “علیرغم تمام شواهد” بهترین فیلمی بوده که برای دوبله به واحد دوبلاژ رسیده است.

وی با بیان این مطلب که “علیرغم تمام شواهد” چهارشنبه دوبله می گردد، تصریح کرد: مادری به سبب مصرف مشروبات الکلی متوجه کشته شدن یکی از فرزندان خود نمی شود و به همین سبب دادگاه آمریکا او را مجرم اعلام می کند.

“منانی” افزود: بعد از تحقیقات بسیار همه متوجه می شوند که این زن در دوران کشته شدن فرزند خود بیهوش بوده است.

صداپیشه “پوآرو” ادامه داد: تمامی ماجراها و خبرهاهای اعلام شده در این فیلم سینمایی از جذابیتهای خاصی برخوردار بوده و تماشای این فیلم برای مخاطبان خالی از لطف نبوده است.

این مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما با اشاره به دوبلورهای اصلی این اثر سینمایی گفت: “زهره شکوفنده”،”مریم شیرزاد” و “شروین قطعه ای” دوبلورهای اصلی و “غلامرضا صادقی”،”جواد پزشکیان”،”کسری کیانی”،”علی منانی”،”حسین عرفانی”،”علیرضا باشکندی”،”ناهید شعشعانی”،”مریم جلیبی”،”فرزانه شجاعی”،”سحر سهامیان”،”زهرا الکایی”،”مریم معینیان” و “شوکت قهرمانی” از دیگر دوبلورهای “علیرغم تمام شواهد” می باشند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.