صدای اعتراض ما را کسی نمی شود/ مسابقات جهانی ونزوئلا انتخابی المپیک نبوده است

رییس انجمن کاراته ناشنوایان از بی توجهی به ورزش ناشنوایان ناراضی بوده است و اظهار داشت: به مسئله اعزام نشدن تیم های رزمی به ونزوئلا اعتراض کردیم اما متأسفانه مجموعه ای پاسخگوی ما نیست.

 نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علیرغم آمادگی کامل اعزام تیم های رزمی به مسابقات جهانی ونزوئلا لغو شد و با وجود اعتراض هایی که در این خصوص کردیم اما متأسفانه مجموعه ای از ورزش به واکنش و نظرات منفی که در خصوص لغو اعزام اظهار داشتیم توجهی نکردند.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی ونزوئلا فرصت مناسبی برای کسب تجربه و ارتقا فنی ورزشکاران رزمی جهت حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان بود که به دلیل محرومیت و کمبود بودجه اعزام انجام نشد.
 نگینی ادامه داد: از لغو اعزام به شدت ناراحت شدیم و تمام تلاشمان را برای کسب رضایت مسئولان در خصوص اعزام ورزشکاران به کار گرفتیم اما در نهایت مسئولان بر تصمیم خود مسر بودند و اعزام صورت نگرفت.
 وی افزود: ورزشکاران علیرغم اینکه از لغو اعزام به مسابقات ونزوئلا به شدت معترض و ناراحت شدند اما با تمام وجود آماده مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان می شوند تا در این مسابقات عملکردی درخشان ارائه دهند.
نگینی افزود: مسابقات جهانی ونزوئلا انتخابی المپیک ۲۰۲۴ نبوده است بنابراین ورزشکاران رزمی ناشنوا شرایط حضور در مسابقات المپیک را علیرغم حضور نداشتن در مسابقات جهانی ونزوئلا دارند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.