صدای بنیاد در بی‌بی‌سی

مصاحبه معاون بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با رادیو بی بی سی

معاون بازرگانی و امور بین المللی و دو عضو اعزامی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه بین المللی گیمز کام آلمان در اقدامی سؤال‌برانگیز با رادیو فارسی بی بی سی مصاحبه کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از گیم بیست،  رادیو بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه ای از  معاون بازرگانی و امور بین المللی  و دو عضو  اعزامی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه گیمز کام را در برنامه چشم انداز بامدادی خود پخش کرد.

 احمد احمدی معاون بازرگانی و امور بین المللی  به علاقه شرکت های آمریکایی برای کسب اطلاعات از بازی­های رایانه­ای ایرانی اشاره کرده و گفت: “وقتی می بینند یک کشوری و یکسری تولید کننده ای از جایی می آیند که حرف و حدیث  سیاسی در باره آنها هست … دوست دارند یک مقدار اطلاعات بگیرند. کنار هر نوع مشکلی که تو بحث مسائل سیاسی داریم بالاخره تجارت تجارت است و نمی توانیم بحث گیم که در واقع تو بحث  سرگرمی هست و شما نمی توانید دلها را از هم دور کنید”

این اقدام در حالی صورت گرفته که مسئولان امنیتی و فرهنگی کشور بارها در خصوص هرگونه همکاری و ارتباط با بنگاه خبر پراکنی بی­ بی­ سی هشدار داده­ اند. جالب اینکه این مصاحبه در سالروز کودتای ۲۸ مرداد پخش شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.