صدای ضبط شده بارزانی خطاب به صهیونیست‌ها: تنها دلسوز شما در منطقه حزب ما است!

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: طی ۱۲ نوار کاست به دست آمده در سال ۲۰۰۸ صدای بارزانی خطاب به صهیونست‌ها وجود دارد که می‌گوید تنها دلسوز شما در منطقه حزب ما است و به هیچ وجه به حزب طالبانی اعتمادی نیست.

“عرفان قانعی‌فر” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همکاری صهیونیست‌ها با حزب بارزانی در کردستان عراق، اظهار داشت: درسال ۱۹۶۸ که حزب بارزانی توسط مرصاد ایجاد شد و همکاری صهیونیست‌ها با “مصطفی بارزانی” آغاز گردید که هدف آن جاسوسی علیه روسیه و ترکیه و عراق بود که این امر تحت پوشش کردی صورت می‌گرفت.
 
وی ادامه داد: فراموش نکنیم که از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۵ حرکت مسلحانه کردهای عراق توسط ساواک و به دستور شاه ایران صورت می‌گرفت که این حرکتی علیه حکومت مرکزی بود.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: صهیونیست‌ها از آن زمان در این ناحیه حضور داشتند همچنین یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی “مصطفی بارزانی” به علت سرطان در بیمارستانی در واشنگتن مرد و دیدیم  صهیونیست‌ها نبش نظامی به عنوان یک هم‌پیمان برای وی درست کردند.

قانعی‌فر افزود: طی ۱۲ نوار کاست به دست آمده در سال ،۲۰۰۸ صدای بارزانی خطاب به صهیونست‌ها وجود دارد که می‌گوید تنها دلسوز شما در منطقه حزب ماست و به هیچ وجه به حزب طالبانی اعتمادی نیست  همچنین “مسعود بارزانی” که اکنون رهبری این حزب را بر عهده دارد از هیچ گونه توطئه علیه دولت مالکی فروگذار نکرده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال کردها را هیچ کشوری جز رژیم صهیونیستی خواستار نیست چرا که دستاورد آن تنها آشوب در منطقه است و مسعود بارزانی از هر فرصتی برای طرح این موضوع استفاده کرده و بعید است وی بتواند نظر آراء هر ۴ کشور را به دست آورد.  

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ;vnsjhk:

    قانعی فرد را باید یه بیسواد خیال پرداز دانست تا تحلیلگر سیاسی!!! ای مزدور اون دهن کثیفتو ببند تو که در بین ملت کورد جایگاهی نداری…………

  2. ناشناس:

    یه سری اتفاقات در آینده میوفته که فک کنم این آقای قانعی فرد بیشتر از همه میسوزه.بیسوادِ داغون!!!تو توهماتش غرقه!

  3. سعید:

    دوستان همه ماهیت جلادان صهیونیست رامیدانییم امااین رابدانیدمبارزات بارزانیهاازدوران دیکتاتوری عثمانی اغازشده وان رابه قاتلان کودکان غزه ربط ندهیدوکسی راهم برای کارشناس انتخاب کنیدکه ادم بی غرض ودانایی باشد نه جناب قانعی فردوامثال اون پس این رابدانیدکه خبرنکاربایدبیطرف باشدومنعکس کننده واقعیات نه بدنامی بکنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.