صدای مهیب انفجار در نطنز چه بود؟

شنیده شدن صدای انفجار در نطنز خبرساز شد.

صدای مهیب انفجار در نطنز چه بود؟

به گزارش ممتاز نیوز، ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده است.

درپی این اتفاق برخی از مردم محلی برای مشاهده و کنجکاوی بر اثر صدا و انتشار دود در روستای عباس آباد بادرود تجمع کرده بودند.

طبق مشاهده میدانی در بادرود این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده است. همچنین نور شدیدی همزمان در آسمان دیده شده است.

موضوع در دست برریست

فرماندار نطنز گفت: صدایی شبیه به انفجار در نطنز به گوش رسیده است که علت این رخداد در حال بررسی است.

رمضانعلی فردوسی درباره گزارش‌هایی مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در فضای آسمان نطنز، اظهار کرد: صدایی شبیه به انفجار در ساعت ۲۰:۱۵ امشب در نطنز شنیده شده است که علت این انفجار هنوز مشخص نیست و خبر موثقی در این باره نداریم اما مسئولان نظامی و انتظامی در حال بررسی منبع و علت این انفجار هستند.

وی افزود: تنها با صراحت می‌توانیم بگویم که خوشبختانه هیچ ضرر مالی و جانی حادث نشده است. بنده در هنگام این رخداد در حال رانندگی بودم و صدایی نشنیدم و نتیجه نهایی بررسی‌ها فردا اعلام خواهد شد.

تایید شلیک تمرینی سامانه‌های پدافندی در آسمان منطقه نطنز

فرمانده پدافند هوایی منطقه نطنز گفت: ساعتی پیش برای ارزیابی آمادگی میدانی، یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود: برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه، این گونه تمرینات در فضای کاملاً امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.