صدرنشینی خودروسازان قطعی است/ مدعیان پلی اف منتظر پیش لرزه باشند

۱۹م دیماه ،

مسابقات لیگ برتر والیبال که به دلیل اربعین حسینی حدود ۱۰ روز تعطیل بود، روز چهارشنبه ۲۰ دی دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در تهران تیم پیکان به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس می رود، اجرای این بازی هنوز در هاله ای از ابهام است، چون فدراسیونی ها به دلیل عدم تسویه حساب باشگاه آلومینیوم المهدی بندرعباس آنها را از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر محروم کرده اند.

تیم والیبال پیکان حتی در صورت انجام بازی و از دست دادن سه امتیاز کامل آن باز هم با ۳۳ امتیاز جایگاه صدرنشینی خود را حفظ خواهد کرد زیرا امتیازات این تیم با دیگر مدعیان صدرنشینی زیاد است.

در دیگر بازی حساس این هفته تیم والیبال سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم باریج اسانس کاشان است، کاشانی ها هم اکنون با ۱۷ امتیاز و پوئن شماری بهتر نسبت به تیم شهرداری تبریز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

نارنجی پوشان سایپا نیز با ۲۸ امتیاز در پله چهارم ایستاده اند در صورتی که آنها بتوانند سه امتیاز کامل این دیدار را به خود اختصاص دهند احتمال صعودشان به مکان دوم جدول رده بندی نیز وجود دارد اما این امر بستگی به نتیجه دیدار تیم های رقیب آنها یعنی کاله آمل و متین ورامین دارد.

* دیدار نمایندگان قطب های والیبال

تیم های والیبال شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد که به نمایندگی از قطب های والیبال کشور در لیگ برتر حضور دارند هم این هفته در ارومیه برگزار می شود، ارومی ها با وود جذب نیروهای قدرتمند نتایج قابل توجهی در لیگ امسال کسب نکرده اند، آنها هم اکنون با ۲۶ امتیاز مکان ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند، تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد نیز برخلاف پیش بینی ها و تصور همگان تاکنون با کسب ۵ امتیاز جایگاهش را در قعر جدول رده بندی حفظ کرده است.

* آذری ها میزبان آملی ها

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان تیم مدعی کاله آمل خواهد بود، آملی ها که پس از بحران بازی های پایانی دور رفت در نیم فصل دوم به دنبال جبران نتایج ضعیف خود می باشند با ۲۹ امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاده اند در صورت برد و کسب سه امتیاز کامل بازی می تواند حریف جدی برای خودروسازان در کسب جایگاه صدر جدول باشد، تیم شهرداری تبریز با ۱۷ امتیاز مکان دهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

* مشهدی ها به دنبال جبران باخت

تیم والیبال متین ورامین در این هفته مقابل تیم میزان خراسان در سالن شهید گل عباسی ورامین دیدار خواهد داشت، ورامینی ها که مکان دوم جدول رده بندی را با ۳۰ امتیاز تصاحب کرده اند برای حفظ جایگاه و یا رسیدن به صدر جدول نیاز به سه امتیاز کامل بازی در خانه خود دارند.

* یزد میزبان پایتخت نشینان

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که در هفته های اخیر به دلیل باخت مقابل حریفان خود جایگاه صدرنشینی را از دست داده هم اکنون با ۲۸ امتیاز در مکان پنجم ایستاده است، یزدی ها این هفته میزبان تیم نوین کشاورز ۹ امتیازی می باشند، رقابت آنها با نارنجی پوشان و آملی ها برای تصرف جایگاه سومی جدول بسیار نزدیک و حساس است.

گفتنی است، جدول رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در پایان هفته چهارم دور برگشت به شرح ذیل است:

پیکان   ۳۳
متین ورامین  ۳۰
کاله آمل   ۲۹  
سایپا   ۲۸
پیشگامان کویر یزد   ۲۸
شهرداری ارومیه   ۲۶
میزان خراسان رضوی   ۲۴
آلومینیوم المهدی بندرعباس   ۲۲
باریج اسانس کاشان   ۱۷
شهرداری تبریز   ۱۷
نوین کشاورز   ۹
بازرگانی جواهری گنبد  ۵


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.