صدر جدول دست نخورد، زلزله در میان قعر نشینان

۳۰ آبان ،

در پایان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صدر جدول رده بندی رقابت های دور رفت تا حدودی دست نخورده ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در پایان هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نتایج بدست آمده از سوی تیم ها به گونه ای بود که تیم یزد با کسب ۱۸ امتیاز همچنان از جایگاه خود در صدر جدول رده بندی محافظت می‌کند، تیم کاله آمل به سبب شکست مقابل میزان خراسان با همان ۱۵ امتیاز خود در مکان دوم جدول قرار دارد، تیم متین ورامین نیز با همین امتیاز و با اختلاف پوئن کمتر در مکان سوم جدول قرار گرفته است.

تیم میزان خراسان با ۱۴ امتیاز تواسنت در جدول رده بندی یک پله صعود کرده و به جایگاه چهارم دست پیدا کند، تیم پیکان نیز با ۱۳ امتیاز در مکان پنجم ایستاده است.

تیم های سایپا و شهرداری ارومیه هر دو با ۱۱ امتیاز به ترتیب در مکان های ششم و هفتم قرار دارند، تیم شهرداری تبریز ۹ امتیازی، آلومینیوم المهدی بندر عباس هفت امتیازی در مکان های هشتم و نهم ایستاده اند.

در پایان هفته هفتم نتایج بدست آمده در جدول رده بندی جایگاه قعر نشینان را تا حدی تغییر داد به طوری که با نتایج اسانس کاشان با پنج امتیاز یک پله صعود کرده و به مکان دهم راه یافت، تیم نوین کشاورز هم با همین امتیاز و اختلاف پوئن کمتر یازدهم است، تیم بازرگانی جواهری گنبد با همان تک امتیاز خود همچنان در قعر جدول رده بندی قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.