صدها خبرنگار، تصویر بردار و عکاس اجلاس ریو + ۲۰ را پوشش می دهند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری اجلاس در سطح سران

ریو+۲۰، خبرنگاران و تصویربرداران حاضر در مرکز خبرنگاران به تهیه گزارش های خبری و تصویری، مصاحبه و ترجمه اخبار و رویدادهای مرتبط با این اجلاس می پردازند.

**

از جمهوری اسلامی ایران نیز خبرنگاران، عکاسان و تصویربردارانی از شبکه های مختلف خبری به پوشش این رویداد و همچنین سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان را که تا ساعاتی دیگر ایراد می شود و در جریان آن مواضع و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راستای دستیابی به توسعه پایدار بیان می شود ، پوسشش می دهند.

**

برزیل میزبان اجلاس در سطح سران توسعه پایدار زمینه های ارسال اخبار و گزارش های تصویری را با اختصاص فضایی بزرگ در ‘ریو سنتر’ محل برگزاری این اجلاس برای رسانه های داخلی و خارجی در این کشور فراهم کرده است.

**

در این اجلاس رسانه های آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی از جمله خبرگزاری های ‘شین هوا، ان.اچ.کی ژاپن، فرانس پرس و آسوشیتدپرس’ و رسانه های عربی به انعکاس این رویداد مشغول هستند و تیم های خبری نیز از ساعات اولیه برگزاری این اجلاس در محل برگزاری و مرکز خبرنگاران مستقر شده اند.

**

نشست در سطح سران ریو+۲۰ پس از یک هفته نشست هایی در سطح وزیران برای آماده کردن سند نهایی این اجلاس برگزار می شود و قرار است عصر امروز به وقت محلی( بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران) سند نهایی توسط مسوولان کشورهای شرکت کننده به امضای نهایی برسد.

سیام**۱۴۷۸ //۱۵۳۷// ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۴۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.