صدور تأییدیه تحصیلی فارغ التحصیلان پزشکی “دانشگاه آزاد” از طریق سیستم پورتال

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

صدور تأییدیه تحصیلی فارغ التحصیلان پزشکی “دانشگاه آزاد” از طریق سیستم پورتال

صدور تأییدیه تحصیلی فارغ التحصیلان پزشکی "دانشگاه آزاد" از طریق سیستم پورتال

کارگاه آموزش سیستم پورتال فارغ التحصیلان گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس مرکز توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه ، رئیس اداره فارغ التحصیلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش، کارشناسان و مسئولین آموزش و ادارات فارغ التحصیلان حوزه پزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات بیمارستان فرهیختگان واحد علوم وتحقیقات برگزار شد.

به گزارش ممتاز به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر جبراییل نسل سراجی رئیس مرکز توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی سیستم پورتال فارغ التحصیلان گروه پزشکی ، آشنایی ادارات فارغ التحصیلان حوزه های پزشکی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی با فرآیند فراغت از تحصیل به کمک سیستم پورتال فراغت از تحصیل است. 

وی با بیان این مطلب که حذف بروکراسی اداری ، کاهش هزینه ها، سهولت در انجام امور اداری و ایجاد رضایت مندی بیشتر در فارغ التحصیلان از نتایج این سیستم پورتال خواهد بود ، گفت: صدور تأیدیه تحصیلی فارغ التحصیلان پزشکی در آینده ای نزدیک از طریق سیستم پورتال امکان پذیر خواهد بود. 

 دکتر نسل سراجی گفت: از دیگر مزیت های این سیستم،  امکان ملاحظه کلیه مراحل امور فارغ التحصیلی و  برطرف نمودن اشکالات احتمالی اطلاعات ورودی  است. 

معصومه ربیعی مدیر پروژه کارگاه پورتال فارغ التحصیلان گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیستم پورتال فارغ التحصیلان گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۸۷ راه اندازی شده که در فاز اول آن امکان صدور فرم ها و مجوز های فراغت از تحصیل فعال شده است و به مرور زمان تمامی امکانات دیگر آن از جمله تأییدیه تحصیلی نیز اجرایی خواهد شد. 

وی ادامه داد: استفاده از این سیستم یکپارچه ، منجر به حذف کامل بروکراسی اداری در فرایند فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خواهد شد. 

وی با بیان اینکه این سیستم از مراجعه حضوری فارغ التحصیلان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از سایر شهرستان ها به تهران جلوگیری خواهد کرد، تصریح کرد: اطلاعات دانشجویان ، توسط کارشناسان آموزشی و ادارات فارغ التحصیلان حوزه پزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این سیستم داده شده و پس از بررسی و تأیید توسط حوزه معاونت آموزش پزشکی این دانشگاه و معاونت پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابلیت رصد کردن برای تمامی واحد ها را داراست. 

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.