صدور حکم اعدام برای ۱۱ قاچاقچی مخدر صنعتی

ایران > حقوقی‌و قضایی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از صدور حکم اعدام برای ۱۱ تن از عناصر اصلی تولید، تهیه و قاچاق مواد مخدر صنعتی با حکم دادستانی در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۲۰ شهریور) خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علی مویدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقداماتی رد باندهایی که در تولید و توزیع ماده مخدر شیشه فعالیت داشتند را شناسایی و چند تن از عوامل اصلی این باندها را دستگیر کردند.

وی با تاکید براینکه هم اکنون مسیر ترانزیت شیشه توسط پلیس ناامن شده است، تصریح کرد: با جلب همکاری پلیس کشورهای منطقه نیز، فعالیت باندهای قاچاق را محدود کرده‌ایم.

مویدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ نفر از عناصر اصلی تولید، تهیه و قاچاق مواد مخدر صنعتی که توسط پلیس دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده بودند، با حکم دادستانی به اعدام محکوم شدند، افزود: این افراد سال گذشته طی شناسایی چند باند در تهران دستگیر شده بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید براینکه اجرای اینگونه احکام تاثیر بسیار خوبی در مبارزه با مواد مخدر صنعتی به دنبال دارد، از قاطعیت و جدیت دستگاه قضایی به خصوص دادستان کل کشور، در اجرایی کردن قانون جدید مبارزه با مواد مخدر صنعتی، تشکر کرد.

وی تاکید کرد: برخورد قاطعانه پلیس مبارزه با مواد مخدر با عوامل اصلی ترانزیت موادمخدر که سلامتی جوانان کشورمان را به خطر می اندازند و منجر به اضمحلال بنیاد خانواده می شوند، ادامه خواهد داشت.


RSS

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اوریلا:

    اعدام لغو شود مجازات های دیگر جایگزین شود

  2. نام شما...:

    چه کیفی میکند که خبر اعدام اعلام می کند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.