صدور کارت هوشمند ایران‌خودرو (ایکوکارت) آغاز شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 صدور کارت هوشمند ایران‌خودرو (ایکوکارت) آغاز شد

صدور کارت هوشمند ایران‌خودرو (ایکوکارت) آغاز شد

پرشین خودرو: شرکت ایساکو به منظور ارتقاء و نوآوری ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز، اقدام به راه اندازی «ایکوکارت» کرد.

به گزارش ممتازنیوز، مدیرعامل شرکت ایساکو در این‌باره گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زین‌پس به جای برگه گارانتی به تمامی خودروهای سواری تولید ایران‌خودرو، یک «ایکوکارت» ارائه خواهد شد.
علی نمکین تشریح کرد: هر ایکوکارت یک تاریخچه و پرونده کامل از تمامی اطلاعات مربوط به قطعات، سوابق تعمیراتی، مراجعات سرویس‌ دوره‌ای، طرح‌های خاص و سایر خدمات تشویقی برای خودرو، ایجاد می‌کند؛ به این شکل که لیست اقدامات انجام شده، به صورت الکترونیکی و با سرعت، سهولت، امنیت و دقت بالا و به صورت یک‌پارچه، پس از هر مراجعه با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان تعبیه شده در نمایندگی‌ها، در ایکوکارت و بانک اطلاعاتی ایساکو ثبت می‌شود.
وی افزود: زین‌پس این کارت به‌عنوان کلید شناسائی و ردیابی خودرو در شبکه گسترده نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو محسوب می‌شود و استفاده از آن در هنگام دریافت خدمات الزامی خواهد بود.
او ادامه داد: در برنامه‌های آتی ایساکو علاوه بر مزایای فوق، مشتریان خواهند توانست با استفاده از شماره ایکوکارت خود از خدمات اینترنتی، همچون مشاهده سوابق تعمیراتی خودرو و اطلاعیه‌ طرح‌های خاص مرتبط، فراخوان و مشارکت در نظرسنجی‌، ارزیابی و باشگاه مشتریان… بهره ببرند.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پایان گفت: انجام چنین اقداماتی همزمان با تلاش برای ارائه بهترین خدمات و تامین به موقع قطعات، در راستای تسهیل فرآیندهای خدماتی و کسب رضایت خاطر و آسایش مشتریان گروه است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.