صدور مجوز افزایش ۲۰درصدی تعرفه مکالمات

۳۱فروردین۱۳،

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: نرخ پایه مکالمات تلفن همراه در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شده و بزودی اعلام می گردد .
ˈحسن رضوانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه تازه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها می توانند برای فراهم کردن شرایط رقابتی ، حداکثر تا ۲۰ درصد به نرخ پایه اضافه کنند.
وی پاسخ روشنی در باره میزان افزایش نرخ مکالمات تلفن همراه نداد ، اما احتمال افزایش نرخ مکالمات را نیز رد نکرد.
رضوانی در مورد پیشنهاد مخابرات برای افزایش تعرفه های تلفن ثابت و همراه گفت: موضوعی که همراه اول و مخابرات مطرح کرده ، حذف هزینه جابجایی برای تلفن همراه است که به طبع منجر به تغییراتی در نرخ مکالمات عادی می گردد .
وی تاکید کرد که حذف هزینه جابجایی به نوعی خواهد بود که تغییری در درآمد اپراتورها ایجاد نشود .
رضوانی درمورد تاثیر حذف هزینه جابجایی تلفن همراه نیز گفت: ممکن است این موضوع ، سبب افزایش هزینه مکالمه برای مشترکینی شود که جابجایی ندارند.
وی در مورد افزایش هزینه تلفن ثابت نیز گفت : اجرای طرح هم کدی در استان ها ، سبب افزایش هزینه تلفن ثابت بعضی مشترکان می گردد.
یادآورمی شود: براساس مصوبه هیات دولت شرکت مخابرات می تواند در صورت حذف کدهای بین شهری داخل استانی ، نرخ مکالمات تلفن ثابت را افزایش دهد.
افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت داخل شهری برای جبران هزینه های ناشی از هم کد شدن شماره تلفن های داخل استانی است که سال قبل در استان های تهران و البرز اجرا و منجر به افزایش ۱۲ درصدی نرخ مکالمات داخل شهری شد .


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.